Azzido Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 så denne i kveld... bilen er dårlig tatt vare på og ser faen ikke ut med ekstra lysa... han sleit litt på snøføre =) ikke rart når over 400hk vil alle veier =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 SKAMME SEG!! fysj..:mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 fysj ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hei - er du sikker på at dette er ekstralys, og ikke noe annet? Kan det väre laser/radar jammer eller ekstra luftinntak e.l (kanskje tildekket pga snöen?) for noen slags trim-sats? Jeg har sett at ekstra trim-satser har plassert ekstra-utstyr på dette stedet på bilder tidligere. Det er ikke så enkelt å se på bildene, men det virker rart å ha ekstralysene plassert sånn... Ellers synes jeg du bör ta vekk registrerings-nummeret på bildet för du poster den på nettet, om dette er en bil du tilfeldigvis så på gata. Det er jo mulig å finne eier, adresse etc. om man har reg-nummeret, og det kan jo finnes personer som kunne tenke seg å "låne" denne bilen en tur...Jeg ville i hvertfall ikke värt så fornöyd om noen tok bilde av min bil og la ut på nettet uten å ta vekk reg-nummeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Morten B Hei - er du sikker på at dette er ekstralys, og ikke noe annet? Kan det väre laser/radar jammer eller ekstra luftinntak e.l (kanskje tildekket pga snöen?) for noen slags trim-sats? Jeg har sett at ekstra trim-satser har plassert ekstra-utstyr på dette stedet på bilder tidligere. Det er ikke så enkelt å se på bildene, men det virker rart å ha ekstralysene plassert sånn... Ellers synes jeg du bör ta vekk registrerings-nummeret på bildet för du poster den på nettet, om dette er en bil du tilfeldigvis så på gata. Det er jo mulig å finne eier, adresse etc. om man har reg-nummeret, og det kan jo finnes personer som kunne tenke seg å "låne" denne bilen en tur...Jeg ville i hvertfall ikke värt så fornöyd om noen tok bilde av min bil og la ut på nettet uten å ta vekk reg-nummeret. det er ekstralys... jeg veit hvem som eier den og hvem de faste mekanikerne på den er... den diskusjonen med reg nummer har vært før... flere meninger... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Synes det var niiiice.. ingenting skjemmer en BMW. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Enig - det skal jo en del til å få en E39 M5 til å se direkte stygg ut, det er jo en av de fineste modellene til BMW. Men av og til kan man lure, det er jo noen som virkelig pröver.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 voldtekt.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 synes ikke den var så forbaska ille.. de ekstralysa var litt ustrategisk plassert da.. de hadde ikke behøvd å sitti på den bilen i det hele tatt.. bilen hadde nok trengt en god vask og en polering, men ellers så den ikke sååå ille ut. Ser jo selvsagt ikke ordentlig åssen den ser ut på bilder da, eller hvordan motoren høres ut.. hehe.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Vantage synes ikke den var så forbaska ille.. de ekstralysa var litt ustrategisk plassert da.. de hadde ikke behøvd å sitti på den bilen i det hele tatt.. bilen hadde nok trengt en god vask og en polering, men ellers så den ikke sååå ille ut. Ser jo selvsagt ikke ordentlig åssen den ser ut på bilder da, eller hvordan motoren høres ut.. hehe.. du får et værre inntrykk av den om du ser den inreal Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Azzido-325i du får et værre inntrykk av den om du ser den inreal okey.. ekke rust og sånn også vel? hva er vitsen med å ha en sånn bil hvis man ikke klarer å ta vare på den? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Vantage okey.. ekke rust og sånn også vel? hva er vitsen med å ha en sånn bil hvis man ikke klarer å ta vare på den? ikke noe rust etter det jeg veit... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 hmmm... hva er det som er så ille da? Er ikke servicer osv. fulgt? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Vantage hmmm... hva er det som er så ille da? Er ikke servicer osv. fulgt? slitt i lakk... sikkert aldri polert osv... er som regel skitten... ødelagt med de ekstralysa... kjørt hardt på kald motor... har jeg ikke sett selv, men har hørt folk har sagt det osv... de som har hatt service på den sier at det er den mest shabby m5'n de har sett noen gang... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Azzido-325i slitt i lakk... sikkert aldri polert osv... er som regel skitten... ødelagt med de ekstralysa... kjørt hardt på kald motor... har jeg ikke sett selv, men har hørt folk har sagt det osv... de som har hatt service på den sier at det er den mest shabby m5'n de har sett noen gang... huff og huff.. de som eier den må ha alt for mye penger.. går jo ikke an å behandle en skjønnhet som det, på den måten.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg