disturbd Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 har hatt et par opeler nå, så nå tenkte jeg at jeg skulle gjøre litt forandringer på kjerra. utgangspunktet er en 98 2.0 dti 16v planer er: 18 eller 19" felger senke 40:40 kameigrill(kjøpt)(ja jeg vet alle har det, men her i området har jeg kun sett en til og det er på min gamle bil) svarte blinkers (kjøpt) mattig øyelokk (kjøpt) eksos (kjøpt) konfilter (kjøpt) takvinge lakkere helt ned slik som på bambos champagnefargede og svart blank lakk i lyktene og forsåvidt skal alle deler i forstilling byttes (kjøpt) Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan få kjøp takvinge billig hos mæ. Helt ny,aldri montert og ser aldri ut te å bli montert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 hørtes bra ut det:D kan stekk innom en dag å kikke på den.. Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Den e grei :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg