toyota bj42 Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hepp. er helt fersk her på forumet, men er en stor bruker av eks. www.offroad.no og LandCruiser klubben jeg er på mer eller mindre desperat jakt etter sted å pusse opp min nyinnkjøpte LandCruiser BJ42. jeg har garasje i halden (hjembyen), men bor nå og har bodd i oslo i snart 4 år. og da blir det litt langt å kjøre jeg trenger et sted i nærheten av oslo. kan kjøre en halvtime på utsiden av oslo, det er ikke no problem. er det noen her ute som har eller vet om et slikt sted? grunnen til at jeg ikke har klart å skaffe meg sted er : offroad miljøet er utrolig lite i oslo, men desto større i småbyene og på landet derfor sjekker jeg her da miljøet for lave 2wd biler er kjempestort i oslo og sjansen for å finne en garasje rundt om kring oslo kanskje er større. jeg er 26 år. hvis dere vet om noe så post det her. du kan også maile meg på haavard@konteiner.com eller ring meg på mob: 90 20 58 47 her er link til mitt forrige prosjekt Siter håvard : TOYOTA LandCruiser BJ42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Wow, kult prosjekt... Landcruiser er jo en ganske tøff bil. Håper du får et sted da, er selv på desperat jakt! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota bj42 Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hej! jeg har lest innlegga dine om akkurat det der. det var derfor jeg snubbla over dette forumet. skulle ikke pappalaaars leie garasje til seg og ungene da? fik du deg ikke låve? håvard Siter håvard : TOYOTA LandCruiser BJ42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by toyota bj42 hej! jeg har lest innlegga dine om akkurat det der. det var derfor jeg snubbla over dette forumet. skulle ikke pappalaaars leie garasje til seg og ungene da? fik du deg ikke låve? håvard Hm, jo, hvis han fikk tak i så... Hvordan vet du det egentlig? Tror da ikke jeg har nevnt det? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota bj42 Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg søkte bare på forumet og da fikk jeg dine innlegg om garasjen ønskes. joda du skrev noe sånn som "nå skal fattern leie garasje til meg broren min og seg selv". du var veldig heldig tenkte jeg da :) men det er synd å høre at du ikke har fått tak i no da :( Siter håvard : TOYOTA LandCruiser BJ42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg