Gå til innhold

Vann på dørken - passat 99

Ranger emnet


Beinet1

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Oppdaget idag at teppet i baksetet på passasjersiden var søkk vått. Hva kommer dette av? Er det noen comfortenhet på denne siden som kan ta skade av vannet? Jeg har lenge priset meg lykkelig over at bilen min har vært helt tørr innvendig, men så kom dette helt plutselig :(

Det er snakk om en passat -99 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være plata over pollenfilteret som ikke sitter som den skal, evt tett drenering i vannkassa under frontruta.

Og comfortenheten sitter på førersida tror jeg

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kamerat av meg som hadde samme problemet når han borra hull i torpedoveggen for å legge pluss kabel. på hans passat låg boksen under sete på fører sia, og den blei dyr å kjøpe ny!

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vannkassa rengjort for denne gang. Jeg tok ut batteriet og batteriplaten og fant mye snadder under der. Tett drenering blant annet. Lakken nedi vannkassa har også flasset av og en god del overflaterust er å finne nedi der. Jeg får ta det opp ved en senere annledning og børste vekk løs lakk og rust og få på noe tectyl eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store mulighetar for at du bør bytte ein pakning under boksen til pollenfilteret no, for den har sikkert blitt god og våt når du hadde fiskdamm der framme. Min bil lak inn der, pga tett drenering. Ein forferdelig jobb å få bilen tørr ein gong, så du vil vel ikkje tørke fleire gongar viss du kan unngå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår