kjellcorp Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 (endret) Ante fred å ingen fare helt til vaieren røk på Høyre side forran. Sånn som den står nå så har litt av den gamle vaieren hekta seg "inni" systemet der man sveiver vinduet opp og ned. Noen tips på hvordan jeg kan fikse det Lettes\Kjappest mulig ? Polo 6n 95 mod ;) Endret Mai 7, 2009 av kjellcorp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Tror du må bytte hele mekanismen, du kan evt se om du finner noe hos en bilopphogger. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 tenker du på den du sveiver med? (der vaierene sitter) Regner nesten med det, for så ut som alt satt i sammen. Men så sitter den "skinna" til vinduet fast, peiling på hvordan jeg får ut det ? regner med jeg må bytte det også ettersom det er vaier i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Selve sveiva kan du jo ta av, så den trenger sikkert ikke å byttes. Men akselen som sveiva er festa i, skinna til vinduet og alt av vaiere mener jeg må byttes som en enhet. Dette er visst en svakhet på vag fra 90tallet, så møller vet helt sikkert hvilken del som trengs. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 stemmer. det var det jeg var redd for. Ja virker nesten som en svakhet. for vet om et par folk til som har hatt det samme probleme faktisk. Men peiling på om det er vanskelig å bytte eller ? sånn som det ser ut, så ser det ut som det blir trangt :P Og en ting til, de "skinnene", hvordan får jeg løs de ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Vaieren røk også på min bil fremme på høgre side, jeg kjøpte bare nytt alt sammen hos møller. Koster ca 1000 lappen, og det var til elektrisk vindu. Var ikke noe problem å skifte. Kan ikke huske det var noe problem å fjerne skinnen, syntes å husker den var bare skrudd fast på 2-3 steder. Har ett bilde hjemme som kanskje viser litt hva du må gjøre.. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 En svakhet på de fleste biler da vinduet tar med seg vann når du sveiver, og etter en god stund ruster vaieren. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 takker for svar. = ) var ikke så vanskelig, tok bare ut ruta. så gikk alt av seg selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Pleier å gå av seg selv :) Så lenge du har soldater som vil ut kjell;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg