Footy Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da er felgene renset og vasket. Skinner som nye. Kan fortelle at jeg kjøpte felgrensen til Biltema for 50 spenn.... funka utmerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takk Moder Ator... skal nok holde meg til reglene ...og vel så det:) Er det mulig? hva var produktet du brukte...eller bare tuller du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fairfax Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Nei Tiger, jeg tuller svært sjelden...og absolutt ikke på dette forumet. Send meg en e-post så skal jeg se om jeg får tak i en prøvepakke til deg - om det er av interesse. Er på jobb - så beklager frekvensen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Swissvax Autobahn og NanoLotus proff felgforsegling funker også fjell.. bare å spyle av bremsestøvet m/høytrykk Men dersom man ikke har vasket felgene på lenge, og ikke har hatt forsegling må man til med "sterk lut.." Det er veldig mange bra felgrenser på markedet (og enda flere dårlige) Forskjellene er mange, billige men effektive inneholder som regel mye saltsyre så å bruke dem ofte anbefales ikke. Noeh inneholder litt syreblanding og går an å bruke en gang iblant, men det anbefales ikke å bruke slike mer enn en gang i uka. Finn en felgrens som passer til hvor ofte du vasker bilen, dersom du ikke forsegler ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg har ikke brukt felgrens hittil iår faktisk...vasker det med NXT såpen og de holder seg reine lenge..har EBC Redstuff klosser som etterlater seg MINIMALT med støv ;) Har en egen washmitt fra Meguiars til felgene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg