Gå til innhold

Miata MX5 project

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

du er rett og slett bare konge i ps. er det virkelig originalen under? isåfall så fatter jeg ikke hvordan du har fiksa det vinkelskifte....men jeg er jo bare superamatør i forhold til deg da...

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Zein, seriøst. Send mails til stylingprodusenter osv med dette. Eller til Mazda :)

 

Jeg fikk lyst på en slik MX-5!

 

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme ;)

Jeg ville tro at du _lett_ kan få jobb hos en eller annen stor og seriøs styling-produsent etterhvert! Hadde vel vært digg å sitte å mekke i photoshop for en halv mill eller noe i året?

 

Hvor mye bedre skal du bli før du sender jobbsøknadene rundt om i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takker gutter men å sende dette til et firma eller no ...hmm ikke dumt men hvem skal j spøre da hehe ..og ja det er et CLK iteriør og ja det er orginalen som er under :D

 

glad dere likte den og j er selv ganske glad i de baklykta ja hehe:op

de er fra en maserati om j ikke tar feil hehe .og alle kan PS som dette ta bare dere GOD tid j brukte 2 hele dager på den og j var ekstremt heldig som fant DENNE siten her masse HIGH res bilder ;)

 

high res bilder

 

den er på polsk men det er lett å naviger og alle bildene er highres finner sikkert CLK der hehe

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jallis

du er rett og slett bare konge i ps. er det virkelig originalen under? isåfall så fatter jeg ikke hvordan du har fiksa det vinkelskifte....men jeg er jo bare superamatør i forhold til deg da...

 

Han kan faktisk gå inn i paint, markere bildet høyre klikke og vend roter og vend vannrett, går også ann i ps ja :)

 

mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det råeste jeg har sett! Kan du ikke legge ut det du lagde bildet ut ifra... Jobber du med ps til vanlig?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår