Gå til innhold

RS fangere til Golf 1

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

RS fanger sett til Golf 1 selges.

fremfanger med sota blinklys

bakfanger

ferdig tilpasset og har stått montert på en bil.

hvilket merke de er aner jeg ikke, men er mest sannsynlig Rieger. Men de er i glassfiber, ikke rieger dritt plastikk.

znet_eksterioer_17107103ars.jpg

selges billig!

gi bud

send mail til cobsen@online.no

eller sms/ring 934 58 099

CoRsA Loco Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå snakker du tull, glassfiber´n tåler jo MYYE MYYE MYYE mere enn den forbanna svarte rieger dritt plastikken som diverse annet er laget i.

er det skikkelig glassfiber så sprekker det IKKE.

jeg har glassfiber sideskjørt på corsan, som med 8x14 rundt om på bilen hang noen få cm over bakken, fikk dermed MYE juling, men de er fremdeles like hel.

vil helst selge begge samlet, MEN om jeg finner noen som kanskje bare vil ha fremfangeren, så er det jo selvsagt greit

1500 for fremfanger (inkl. sota blinklys)

1000 for bakfanger

CoRsA Loco Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt de om de hadde vært nærmere...

Blir vel litt køddent å sende i posten til Sandefjord...

Hva slags bakfanger er det? Er det rs bakfanger med gitter?

Er det gitter i front-fangeren?

Hvilken farge er dem lakkert i?

Har du bilde?

Kan du garantere at de er hele og fine?

Er interessert i frontfangeren 1500 er greit hvis den er hel og pen... Men spørs jo om du vil ta deg bryet med å sende den da...

Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta kontakt med meg på cobsen@online.no.

kan også ringe selger direkte (jeg har lagt dem ut for en kompis av meg)... selger nås på 934 58 099.

Jeg sendte en fanger fra Corsa´n min i posten fra Molde til Bergen... betalte vell rundt 3-400,- i porto... så alt går.

fangerne var hele og pene, eneste "feilen" er at de er oppripet under fangeren, grunnet lav bil..

de er lakkert i "rustrød", aner ikke om dette er en orginal golf 1 farge... skal være gitter og blinklys i fangeren.

sto montert på en pen bil inntil noen uker siden. selger kjøpte bilen med rs fangerne på, men har byttet ut dette for å kjøre clean og deilig orginal gti stil...

så ja, jeg mener fangerne skal være hele og pene.

-Tommy

CoRsA Loco Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider