740tic Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 har en 90model jetta! hver gang det er fint vær, å det begynner å bli lit varmt i motoren så stiger turtalet. noen ganger opp til 3omd eller så går den på maks. noen forslag på hva som kan være galt? Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 90 jetta sier ikke så mye. Motorkode? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Prøv å bytt tempføleren, hadde samme problem med min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 kan jo være den ja. men noen som veit om temføleren kan styre automat sjåken? Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 90 jetta sier ikke så mye. Motorkode? kan jo være den ja. men noen som veit om temføleren kan styre automat sjåken? Fremdeles veldig greit å si hva slags motor du har. Men siden du har 90-modell, kan vi utelukke forgasser og dermed også utelukke choke. Så tipper på en tempføler jeg og. Ikke den til instrumentet, men den til motorstyringa. Er vel blå av farge skulle jeg tro. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg