lille79 Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 hei.. jeg får ikke start på bilen lenger. den kinner og sånt, men starter ikke. hører ikke pumpen når jeg vrir om nøkkelen. mistenker derfor bensinpumpen.. er denne vanskelig å bytte?? sitter denne nede i tanken??? noen som vet?? takker for alle svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholt Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg skifta på en 525 i dag, og hvis det er samme på 540 så sitter pumpa nedi tanken ja. http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.php?page=Fuel+pump Håper ikke du har full tank :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 ja, nå vet jeg litt mer om systemet.. var releet som hadde brente kontaktflater.. funket når jeg jumpa releet. sleit med å få start.. nå er alles in ordunung :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-gate Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei! Har samme problemet, vet du hvor releet sitter og kan du si noe om hvordan du fikset det? Mvh Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg