Terjeo Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Har en g30 som bremsene blir veldig varme på høyre framdekk. Merker ikke noe når vi kjører, men fikk en mekaniker til å se på det og han sa at vi ikke kunne bruke bilen langt, målte temperaturen og den var mye høyrere på høyre enn venstre side. Noen som vet hva dette kan være, og om det går å fikse fort? Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 hjullager som er gåent? Framhjulslager på amerikaner uten 4-hjulstrekk er ikke et kjent fenomen for meg. Ellers kan det jo være kaliper som holder igjen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjorv1 Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 hadde problemet. da tok jeg av kalipteren og byttet pakningene. det ble nesten som nytt, men jeg må nok bytte kalipteren etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg