Gå til innhold

Ranger emnet


Rofel

Anbefalte innlegg

Hallo, er ny i forumet men har nå et lite spørsmål til dere med erfaring.

 

Har nylig kjøpt en Legacy 90 modell 1.8 bensin, og har planer om å bytte ut fjæringen med coilovers.

 

Sliter med å finne et sett som passer til bilen som er TUV godkjent, samt en leverandør.

 

så hvis noen har en link til en leverandør som har et sett til bilen min er jeg takknemlig.

 

Rolf.

Sjå Torsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du sliter med dette er vel ikke så rart i, få som gjør noe med disse her til lands, må nok ta noen telefoner å høre hva de kan skaffe, og ta en kikk på Ebay, skal ikke se bort fra at f. eks. tein kan ha noe(eller er det bare nissan).

Knallgo bil iallefall, med litt stell så går de lenge, pappa angrer på at han bytta ut sin enda, hadde en tilnærma rustfri og rimelig hel og fin 90 1.8, gått litt men ok teknisk, audi ble ett mareritt etterpå, kvaliteten er noen tusen hakk lavere der.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://senk.no/4daction/WA_Katalog/?Klasse=01&ASP=747440&Type=Subaru&Model=Legacy&Year=1990

 

Er dette feil, eller er dere bare dårlige til å lete? Tok meg 2 min å finne. Dyrt er det, men det er tydeligvis å oppdrive

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser riktig ut det, jeg søkte ikke, men har aldri sett en modda 1.gen legacy her til lands. Var noe sinnsyke priser, får jo billigere

 

http://global.ebay.com/90-95_Subaru_Legacy_D2_FULL_Suspension_Coilovers_Spring/380076654926/item

Ca 8k, toll/moms i tillegg men går jo å skrive ned verdien.

Var dyrt det og, vet jo om folk som har fått tein til både P11 og R32 til rundt 5-6k på døra.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser riktig ut det, jeg søkte ikke, men har aldri sett en modda 1.gen legacy her til lands. Var noe sinnsyke priser, får jo billigere

 

http://global.ebay.com/90-95_Subaru_Legacy_D2_FULL_Suspension_Coilovers_Spring/380076654926/item

Ca 8k, toll/moms i tillegg men går jo å skrive ned verdien.

Var dyrt det og, vet jo om folk som har fått tein til både P11 og R32 til rundt 5-6k på døra.

 

Joda, har funnet mye billigt på Ebay men spørsmålet er, får jeg det godkjent på bilen?

Sjå Torsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår