ClusterOne Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Mazdius Augu? lol Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 det bilde må da han karen få i julepresang i fin ramme sefølgelig.... :D Vi dreiv å frata rundt i kadetten, eg satt på passasjersiden med en orange røyk bome i hånden ut av vinduet,baki en annen kammerat av meg. etter noen lokale runder på stripen, sentere-autoen-sentere-autoen osv...(landet ja) blei han karen noen syk baki, rakk å komme seg ut, men faen så han spydde da,,, ikke SÅ rart da, lukter ikke helt sundt en slik bombe sak...... Men morro var det Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by EriC Det har faktisk skjedd med meg å. Men han greide å spy ut a vinduet da. Men det traff jo bare resten av bilen :( Først kasta jeg han ut a bilen og slang han litt rundt, men så slang jeg han inn i bilen igjen og kjørte til en bensinstasjon og fikk han til å vaske det a bilen min. Faen om jeg ska tørke opp spyet til andre! puke Hadde jeg hatt din bil, og det hadde skjedd, hadde han faen ikke sett ut lengre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-525 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Når det gjelder det å spy i bil, har jeg en fin historie. Jeg og en kompis var på snowboard ferie i Østerike, men hadde en ganske fuktig kveld på Kiel ferga nedover. Da vi skulle kjøre neste dag hadde vi ikke kommet lenger enn ut på autobanene da kompisen min følte seg kvalm. Det er som sagt ikke så lett å stoppe midt på autobanen så han tok den posen som det var Cola bokser i, og spydde i den. Etter et par ganger med oppkast begynnte posen og bli full så vi hadde et dilemma. Dere kan tenke dere til resten. Ganske ufyselig kan man si i -5 grader.:mad: Siter *92 mod BMW 525IA* 89 Honda CRX, 01 Opel Astra sport, 97 mod BMW e39 520i, 92 mod Golf VR6, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 erter meg du! Var flaut.. Satt i baksetet med foreldra dine forran :) Hehe.. Skal si det bæreposen ble full ja.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Ikke i bil men: En (full!) kompis ble dårlig, måtte spy. Nektet å spy ut vinduet, fant derfor en pose og spydde i den. Bare så jævli kjipt det var hull i den posen... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hehe! Man få vel ordne seg en slik luke som han fyren i "taxi" har! Husker ikke om det var enern eller toern, men iallefall når han stoppa så spratt det fram en luke passasjerene kunne spy i :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hehe Husker en Polo-fan på Vålertreffet ifjor jeg :D .......også i førersetet da gitt lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by kroffer Hehe! Man få vel ordne seg en slik luke som han fyren i "taxi" har! Husker ikke om det var enern eller toern, men iallefall når han stoppa så spratt det fram en luke passasjerene kunne spy i :D Det er 2'ern. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Mr.Stream Samme skjedde med Xen min. Hun var drita og halvsov. Rakk ikke å rulle ned vinduet en gang. Hun hadde beltet på. Så tok hun det av seg etterpå. Gjett hva som skjedde. Spyesprut over alt. Kan tenke meg at det lukta i en måned etterpå. Godt det var sommer. hehe hun blei raskt Xen din? Originally posted by krofferHehe! Man få vel ordne seg en slik luke som han fyren i "taxi" har! Husker ikke om det var enern eller toern, men iallefall når han stoppa så spratt det fram en luke passasjerene kunne spy i Det var nok i 1en for i 2en hoppet han ut av taxien igjen , eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Kamerat av meg satt å holdt igjen spyet i Munnen han.. så jævligt.. hadde det i kjeften i 10 min før han hopppet ut av bilen når han kom fram å spydde:).. drit lekkert Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg