EriC Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Dette kan skje med hvis du kjører for fort, med passasjerer... Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 HaHa. Tenk så god lukt det blir i den bilen. Fytti Helvete. Aldri livet om han hadde fått sitte på med meg mer hvis det hadde vært min bil :D Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Rolla_RS HaHa. Tenk så god lukt det blir i den bilen. Fytti Helvete. Aldri livet om han hadde fått sitte på med meg mer hvis det hadde vært min bil :D Hadde d hatt noe å si da..? kødda...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Det har skjedd med meg.. Haha. Jeg kjørte litt for hardt, og han blir bilsyk når han er full! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Samme skjedde med Xen min. Hun var drita og halvsov. Rakk ikke å rulle ned vinduet en gang. Hun hadde beltet på. Så tok hun det av seg etterpå. Gjett hva som skjedde. Spyesprut over alt. Kan tenke meg at det lukta i en måned etterpå. Godt det var sommer. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Mr.Stream Samme skjedde med Xen min. Hun var drita og halvsov. Rakk ikke å rulle ned vinduet en gang. Hun hadde beltet på. Så tok hun det av seg etterpå. Gjett hva som skjedde. Spyesprut over alt. Kan tenke meg at det lukta i en måned etterpå. Godt det var sommer. ÆÆÆSJ det er "turn off".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Morro med barnesikring på vinduet ;P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 samma skjedde med meg også.. det var bare 5 sek før vi var framme.. jæææævlig kjedelig. sleit med drittlukta i minst 1 mnd.. er fremdeles flekker på setet.. kjerringa som gjorde det spurte ikke om ho kan vaske eller betale meg.. drittkjerring Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Det har faktisk skjedd med meg å. Men han greide å spy ut a vinduet da. Men det traff jo bare resten av bilen :( Først kasta jeg han ut a bilen og slang han litt rundt, men så slang jeg han inn i bilen igjen og kjørte til en bensinstasjon og fikk han til å vaske det a bilen min. Faen om jeg ska tørke opp spyet til andre! puke Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Jonte Det har skjedd med meg.. Haha. Jeg kjørte litt for hardt, og han blir bilsyk når han er full! :) Augu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Våkna på vei hjem fra fest i en ukjent bil. Det gikk fort og veien var svingete. Jeg måtte spy, men musikken var for høy til at noen hørte meg... Så hva tenker man når man har 2 sekunder på å ta en avgjørelse og har 4,53 i promille. Enkelt og greit. Spy nedi genseren/jakka. Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 spy på 0.5 l flaske er bra...når trykket på spystrålen ikke står helt i stil med åpninga på flaska...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 puke puke puke Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg har en lei historie her også... kjørte fulle fest mennesker i litt stor hastighet.,.. så ble person i forsetet litt på kanten og jeg sa ta ned vindu uansett, men si fra om du må spy så stopper jeg.. og fulle folk er jo som kjent til å stole på og neida det gikk bra... men 5 minutter etterpå gikk det galt og han i forsetet spydde ut vindu og traff ho som satt i baksetet... hehe utrolig leie saker :eek: eneste positive var at det gikk utrolig nok helt bra med bilen min ... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Fortalte om dette bildet til en på jobben som enda ikke har fått øynene opp for forumet. Han hadde en lei historie. Lånt bil av far, full kompis på vei hjem i 19 kalde. Ja, han kasta opp. Hodet ut av vinduet klarte han jo å få, men ikke så gunstig når det er 19 pingviner ute. Hele høyre siden ble "sprut"lakkert :s Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg