Jon Arne Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Meget tøff bil:) Må ikke selge denne,må fixe den opp. Meget sjeldne biler nå til dags. Btw,hvor kjøpte du anlegget? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Meget tøff bil:) Må ikke selge denne,må fixe den opp. Meget sjeldne biler nå til dags. Btw,hvor kjøpte du anlegget? Anlegget kjøpte jeg på http://www.bilradiospes.no/ =) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Litt framgang: Har åpnet dasjen, å fant et hull som passa perfekt med ramma til CD spillern i derre trelista i dasjen, så der blir spillern å finne, så da blir det:disco Tror folket om å sette på en sånn?^^ zWNj6wmSgTA Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Sånn vil jeg ha på Passat'n min ;o Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Sånn vil jeg ha på Passat'n min ;o Bare de med årntlig passat kan ha det! Da har jeg drevet med å, skjære hull i plastikk-trelista, sånn at spilleren får plass. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 en, to og tre, så skal det skje. fra sånn. Til sånn. Så blir det en JBL under dasjen der, de alle hullene er, og 2 småe Sony høytalere i vær sin A stolpe. Kobler opp resten etter på. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Se her ja. Dette kan bli en artig bil. Ikke ofte man ser disse på veien! Ta godt vare på denne:) Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Se her ja. Dette kan bli en artig bil. Ikke ofte man ser disse på veien! Ta godt vare på denne:) Skal prøve å ta godt vare på den iværfall, selv om det har blitt litt av det motsatte, i det siste. Har kansjke fått tak i noen ATS Classic no, må bare snakke med han som har dem. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Kul bil du har fått deg. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Kul bil du har fått deg. :) Tusen takk, er ikke så værst den 50n din heller. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Hei hei til dere som følger med, OM det er noen som følger med, så har jeg fått musikk i bilen, å det smakte! =), selvom jeg har bare fådt montert noe forran i coupeen. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 hehe, tøff den cruisern, ligna litt på gamle merca mi ;P har og sett passat'n din litt overalt :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 hehe, tøff den cruisern, ligna litt på gamle merca mi ;P har og sett passat'n din litt overalt :) Har sett litt av deg og Merca di litt overalt au. På drifting på lånke og på ved brundalen vgs. i mai Var tøff den merca ja, kjøpe meg en sånn en på Fredagen no Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 ja prøvde meg på drifting, men slapp ikke så godt på tørra;P men når jeg stakk uttpå når det regna så gikk det :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg