Gå til innhold

Vagcom hjelp Oslo/Akershus (koding-baklykter)

Ranger emnet


azn85

Anbefalte innlegg

Hei.

Har opprettet et tråd tidligere her angående at jeg skal montere på 2009 facelift baklykter, på min sportback.

 

Etter montering av disse lyktene må jeg kode om lyktene slik at bare "ringen" lyser. Lurte derfor på om noen her har vagcom i nærheten av lørenskog, som kan hjelpe meg med kodingen (har verdidene som skal kodes).

 

Siste alternativet er å dra til møller, men som dere sikkert vet så skal de ha en "pen sum" for arbeidet :P.

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) kjører 05 mod. jeg å. hva betaler du for lyktene da?

 

Jeg betalte ca 2500kr for lyktene inkl mva. Du må også kjøpe adapter til lyktene for at de skal lyse, de koster rundt 800kr. Dersom du skal ha dette, anbefaler jeg at du kjøper en komplett pakke hos kufatec http://kufatec.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_26&products_id=916

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte ca 2500kr for lyktene inkl mva. Du må også kjøpe adapter til lyktene for at de skal lyse, de koster rundt 800kr. Dersom du skal ha dette, anbefaler jeg at du kjøper en komplett pakke hos kufatec http://kufatec.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_26&products_id=916

 

Men det er jo ikke OEM da. passer de som hånd i hanske likavel?

http://slboe.mybrute.com/ ... Challenge me :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke OEM da. passer de som hånd i hanske likavel?

 

De er orginale. lyktene går rett inn slik den skal. alle lyktene er merket med 8P-serie nr. Lyktene som Møller leverer er identiske med med de fra kufatec med samme serienr.

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt på siden av topic:

 

Noen som vet om det går å bruke de nye front/baklyktene (2009) på en 2008 mod 8P? Er det isåfall mye som skal til for at de skal fungere?

 

Sendte mail til Møller, men de hadde ikke noe godt svar å komme med:(

2008 Audi S3

 

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av topic:

 

Noen som vet om det går å bruke de nye front/baklyktene (2009) på en 2008 mod 8P? Er det isåfall mye som skal til for at de skal fungere?

 

Sendte mail til Møller, men de hadde ikke noe godt svar å komme med:(

 

Sjekket litt rundt på forumer, og kom frem til at det er mulig, men det krever koding i ettertid. Du må muligens ha en adapter/overgang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av topic:

 

Noen som vet om det går å bruke de nye front/baklyktene (2009) på en 2008 mod 8P? Er det isåfall mye som skal til for at de skal fungere?

 

Sendte mail til Møller, men de hadde ikke noe godt svar å komme med:(

 

Regner med at du kjører en 3-dørs utgave (s3). baklyktene passer, men ikke frontlyktene. dersom du vil ha frontlyktene må du bytte panser, frontfanger med grill og sidene ved fronthjulene. 3.dørs utgaven trenger du ikke å kode baklyktene, her er det bare plug and play.

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår