Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor sier det seg selv? Bare lurer litt her.. Er vel ikke som at Kongo har funnet to stakkars turister for å tappe Norge for penger. Finner det forresten artig at de samme som vil utvise innvandrere selv om det kan bety dødsstraff, sikkert syns synd på disse nordmennene som risikerer å måtte bøte med livet..

 

Om de er skyldige eller ei har vel jeg akkurat like lite peil på som dere..

 

Dette handler om private forhold, så syns du skal holde litt kjeft om det at "vi har like lite peiling som du har"...

Og jeg tror faktisk Kongo har funnet to turister som de kan prøve å tappe penger fra. Et korrupt land som Kongo gjør hva som helst for å få tak i penger.

 

Og OM de har gjort det (Tro meg, noe de ikke har gjort), syns jeg at de kan sendes hjem til HJEMLANDET for å betale for det de har gjort. Akkurat samme jeg mener om innvandrere I NORGE!

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklist påkjørt og drept.

Når skal syklistene skjønne at de faktisk har vikeplikt når de sykler over en fotgjengerovergang? blir så irritert på syklister som på død og liv skal sykle midt i veien og som sykler fort over feks en fotgjengerovergang. synd å si det, men denne syklisten lærte det "the hard way"!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklist påkjørt og drept.

Når skal syklistene skjønne at de faktisk har vikeplikt når de sykler over en fotgjengerovergang? blir så irritert på syklister som på død og liv skal sykle midt i veien og som sykler fort over feks en fotgjengerovergang. synd å si det, men denne syklisten lærte det "the hard way"!

 

Jo, virker som de tror at siden de har reglene på sin side, så har de et forcefield som beskytter de fra biler... Synd det endte slik i den saken da..:(

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/a/7822999/

 

Legg spesielt merke til kommentarfeltet, mange gullkorn!

 

 

Enkelte folk har for lite å gjøre ass.... NEGER, SVART, HVIT, RØD, ROSA, SVARTELISTE, SORTE FÅR, PAKKIS, TVERRFAGLIG, KEIVHENDT! Der fikk de den, tullemenneskene :D

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var god:

- Norge vil bli tvunget til å betale det. Loven vil sørge for at de gjør opp for seg. Det finnes sanksjoner for de som ikke gjør opp for seg, og vi har mange ulike måter å sørge for at dette skjer, sier Yatikeke etter domsavgjørelsen.

 

 

 

Sanksjoner?

 

Hvilke sanksjoner har Kongo mot Norge, nekte å ta imot u-hjelp eller nekte å sende mer folk hit? :D

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår