Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

for min del kan homsene fjerne seg fra gata.

 

kall meg hva du vil , men jeg sitter faen ikke her og NYTER av å se 2 gutter gå hånd i hånd og kysse på gata. om DERE liker dette, er det noe galt med DERE, og ikke meg!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de som ikke klarer å følge norsk lov og skikk har ingenting her i norge å gjøre!

 

Vi betaler trygda til de fleste av grønlands inbyggere.

vi betaler husleia til en del av disse.

 

men å følge norsk lov og skikk er ikke noe de vil gjøre!!!

jeg skulle gjerne sett en 3gangers regel, så de som er innvandrere og asylsøkere går igjennom en 10års periode med prøvetid og visse krav som må oppfylles.

hvis de gjør noe straffbart tre ganger så ryker de ut av landet og tilbake til sitt hjemland.

 

Finland har en mye strengere innvandringspolitikk hvor da asylsøkere MÅ på kurs, de MÅ få seg jobb, og de får ett lån på ca 300000kr som de MÅ skaffe seg hus/leilighet for og skaffe en nedbetalingsplan på!

 

men i Norge så kan de gjøre hva de vil, mange gidder ikke møte opp på Norskkurs, de gidder ikke skaffe seg jobb, de raner, voldtar og stjeler, samt de tror at Norske relger og lover KUN er for etnisk norske.

 

jeg er ikke rasist, men jeg begynner å bli ganske rasebevist!

 

du beviser jo kun din meget begrensede intelligens, det er ikke alle som gjør det.. for det andre er det den meeeeeget slephendte politikken(les f.eks Schengen) som GJØR at de kommer inn i landet, SAMT at både NORSKE og utenlandske kriminelle får herje her.. hva med han NORSKE advokaten som fikk 40 timer samfunnstraff for å penetrere ei 14 år gamal jente?! Eller norske pedofile nettverk i utlandet? så hooooldt kjeft om DE og utvid horisonten deres og tenk dere om.

 

At kriminelle og innvandrere uten papiper får komme inn, har med politikken å gjøre + en forvrengt straffeforfølgelse.. altså hvis man kjører i 200 i 100-sona, er det høyere straff enn f.eks advokaten som voldtok ei på 14 og fikk kun 40 timer samfunnsstraff. Altså, det henger ikke på greip!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del kan homsene fjerne seg fra gata.

 

kall meg hva du vil , men jeg sitter faen ikke her og NYTER av å se 2 gutter gå hånd i hånd og kysse på gata. om DERE liker dette, er det noe galt med DERE, og ikke meg!

 

det som er saken er vel at en del av dem mener at grønland har kun muslimske regler, samt at det er deres del av oslo...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del kan homsene fjerne seg fra gata.

 

kall meg hva du vil , men jeg sitter faen ikke her og NYTER av å se 2 gutter gå hånd i hånd og kysse på gata. om DERE liker dette, er det noe galt med DERE, og ikke meg!

 

Nei, jeg er helt enig med ham i at det ikke er digg å se på, men det virket litt mye "do ikke gjore som do vil i min bydel".

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du beviser jo kun din meget begrensede intelligens, det er ikke alle som gjør det.. for det andre er det den meeeeeget slephendte politikken(les f.eks Schengen) som GJØR at de kommer inn i landet, SAMT at både NORSKE og utenlandske kriminelle får herje her.. hva med han NORSKE advokaten som fikk 40 timer samfunnstraff for å penetrere ei 14 år gamal jente?! Eller norske pedofile nettverk i utlandet? så hooooldt kjeft om DE og utvid horisonten deres og hjernekapasiteten.

 

ta deg en stikkpille. du har jo ikke stemmerett på barnas dag en gang!

du kan jo selv tenke deg om hvordan vi hadde blitt behandlet i pakistan feks hvis vi krevde at de skulle betale oss penger for å ikke jobbe, eller å bygge en kirke til oss der nede... jeg bor på østlandet og ser selv hvem det er som raner og lager kvalm i området der jeg bor.

 

jeg har vært med på tetting og skifting av glassruter på ett asylmottak i nannestad, der oppholder de seg frivillig frem til de skal sendes hjem pga avslag på asylsøknad.

 

det var bla en som knuste og ødela ruter for tilsammen 45000kr bare pga at de serverte melon som dessert...

eller en annen gang vi var der, da måtte politiet hente oss ut da det var ca 15 stykker som skulle ta oss fordi vi skiftet rutene de hadde knust. de som var på vakt låste seg inne i andre etasjen på mottaket for å unngå å bli slått og sparket ned!

 

men du opplever vel ikke så mye sånt på notodden?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dieseldyret viser sin intelligens ved å trekke inn snuten og staten i alt.. Eller ikke.. Relevans? Samtidig har han skjønt at ikke alle muslimer er slik.. Det har kanskje rennfahrer og, hvem vet? Slik det står, 1-1 dieseldyret vs rennfahrer. Hvem vinner denne spennende debatten? Vi lar deltakerne få én runde til.

 

Skjellsordene står det forøvrig ingenting på..

 

Ai ai, det ser ut til at dieseldyret har trukket sin kommentar. Vil han legge inn et innlegg i løpet av de neste fem minuttene, eller vinner rennfahrer på walkover?

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ble intervjuet kunne ikke norsk engang, men butikk drev han. Folka på Grønland trenger ikke lære seg norsk, de har jo sin "egen" bydel hvor stort sett alle snakker arabisk.

Hurra for integreringen!

 

Hvis ingen setter ned foten snart og rydder opp i dette, vil det snart bli slik at alle hvite også blir angrepet hvis de beveger seg på Grønland, fordi innvandrerne "eier" bydelen...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ble intervjuet kunne ikke norsk engang, men butikk drev han. Folka på Grønland trenger ikke lære seg norsk, de har jo sin "egen" bydel hvor stort sett alle snakker arabisk.

Hurra for integreringen!

 

Hvis ingen setter ned foten snart og rydder opp i dette, vil det snart bli slik at alle hvite også blir angrepet hvis de beveger seg på Grønland, fordi innvandrerne "eier" bydelen...

 

Ai ai, enda en intelligent kar melder seg inn i debatten..

 

Ja, hurra, pakistanere og somaliere kan arabisk. Hurra for kunnskaper om folk vi bor sammen med!

 

Og hvis vi ikke stemmer FrP til høsten (der snakker vi integrering) som helst skulle gitt oss våpen så vi kunne ekspedert alle innvandrerne vi så, blir vi angrepet når vi går ut av husene våre!!

 

Skal ikke innvandrere få lov til å bo i samme bydel, er det det du mener? Det er en HELT naturlig greie at folk fra samme nasjon flokker seg sammen. Benidorm, Torrevieja og Alfaz del Pi anyone?

 

 

Nå vet ikke jeg hva rennfahrer skrev, men denne får du jaggu ikke slette doktor s, selv om du har aldri så mye magesår og forventningspress. Jeg bruker bare min.. "ytringsfrihet".. Dæven å jeg digger det ordet når jeg snakker med dem som tviholder sterkest på den.

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen setter ned foten snart og rydder opp i dette, vil det snart bli slik at alle hvite også blir angrepet hvis de beveger seg på Grønland, fordi innvandrerne "eier" bydelen...

 

Får meg til å tenke på den bydelen som jeg selvsagt ikke klarer å huske navn på i den svenske byen som jeg heller ikke husker navnet på. Ivertfall der tør ikke brannvesenet å rykke ut i frykt for å bli pepret med brostein o.l, ikke en kjeft arbeider, alle prater sitt morsmål osvosv..

 

Edit: Eirik er i storslag ser jeg:p

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ble intervjuet kunne ikke norsk engang, men butikk drev han. Folka på Grønland trenger ikke lære seg norsk, de har jo sin "egen" bydel hvor stort sett alle snakker arabisk.

Hurra for integreringen!

 

Hvis ingen setter ned foten snart og rydder opp i dette, vil det snart bli slik at alle hvite også blir angrepet hvis de beveger seg på Grønland, fordi innvandrerne "eier" bydelen...

 

Ettersom du kjører en "kebab BMW", burde jeg vel passe meg litt, men samme det =P

Det du sier stemmer også. Ingen av dem gidder å lære seg norsk, og i tillegg holder mange av samme folkeslag til på samme sted. Dette gjør at de bygger sin egen del av Oslo.

 

Og det er noe jeg er vanvittig imot. Kanskje vi skal gjøre det samme i et muslimsk land? Si at dette er "vår" norske del av byen!?! Dette gjør at jeg stemmer FRP, og ut med det kriminelle pakket (Nå mener jeg også at norske krimineller kan pelle seg ut av landet vårt)

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du kjører en "kebab BMW", burde jeg vel passe meg litt, men samme det =P

Det du sier stemmer også. Ettersom de ikke gidder å lære seg norsk, og i tillegg holder mange av samme folkeslag til på samme sted. Dette gjør at de bygger sin egen del av Oslo.

 

Og det er noe jeg er vanvittig imot. Kanskje vi skal gjøre det samme i et muslimsk land? Si at dette er "vår" norske del av byen!?! Dette gjør at jeg stemmer FRP, og ut med det kriminelle pakket (Nå mener jeg også at norske krimineller kan pelle seg ut av landet vårt)

 

man skulle hatt en slik regel som de har i Florida(?).

tre forbrytelser og du har livstid, men man skulle heller ha sendt dem hjem. husk at mange av de som faktisk har klart å komme seg hit faktisk ikke er dem som trenger å komme hit mest!

 

jeg har selv venner ifra midtøsten, india, sri-lanka osv, men de klarer å oppføre seg og følge norsk leveskikk og lover. jo flere som bor på samme sted jo mindre integrerte blir de, de må plutselig ikke snakke Norsk hele tiden, og de kan sitte og tygge khat til de spyr. bare se på videoen som er linket her, han har bodd her i ti år men kan ikke ett klæyva ord Norsk!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skulle hatt en slik regel som de har i Florida(?).

tre forbrytelser og du har livstid, men man skulle heller ha sendt dem hjem. husk at mange av de som faktisk har klart å komme seg hit faktisk ikke er dem som trenger å komme hit mest!

 

jeg har selv venner ifra midtøsten, india, sri-lanka osv, men de klarer å oppføre seg og følge norsk leveskikk og lover. jo flere som bor på samme sted jo mindre integrerte blir de, de må plutselig ikke snakke Norsk hele tiden, og de kan sitte og tygge khat til de spyr. bare se på videoen som er linket her, han har bodd her i ti år men kan ikke ett klæyva ord Norsk!

 

Ja, altså, ikke misforstå meg.

Jeg har også bekjente/venner som er "ikke-vestlig"-innvandere, og de er kjempe hyggelige. Men det finnes (som du også sier) folk som bare kommer hit (Uten grunn) og lager kvalm...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, ikke misforstå meg.

Jeg har også bekjente/venner som er "ikke-vestlig"-innvandere, og de er kjempe hyggelige. Men det finnes (som du også sier) folk som bare kommer hit (Uten grunn) og lager kvalm...

 

det er ikke det jeg sier. de som virkelig trenger å flykte ifra landet sitt har kansje ikke nok ressurser til å komme hit!

 

men man hører jo om disse som da har store sommerhus i feks tyrkia, pakistan osv... hvis det er så ille der hjemme at de må bo her så skjønner ikke jeg at de da kan dra på ferie dit de måtte flykte ifra!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår