Anderslien Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Faren min har en gammel 75 BMW 3.0csi. Den satt det ingen spiller i, så driver å kobler til det nå. Har fått tak i en kasett spiller fra 90 tallet som vi skal sette inn. Original bmw spiller. På den sitter det en kontakt på med ledninger ut av. Fargene på disse ledningene er: 3 tykke ledninger med fargene: 1 stk Brun, 1 stk rød med hvit stripe og 1 stk lilla med hvit stripe. 6 tynne ledninger med fargene: 2 stk hvite med brun stripe, 1 stk helt hvit, 1 stk sort med hvit stripe, 1 stk grå med sort stripe, 1 stk blå med brun stripe og gule prikker. + 8 stk høyttaler kabler som jeg har kontroll på. Har prøvd å koble brun til jord og rød med hvit stripe til pluss og lilla med hvit stripe til pluss samtidig. Da går sikringen. De andre har jeg ikke peiling på hvor skal. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Da er det type 17pols-rundkontakt regner jeg med? 1 -> Lautsprecher Front venstre + 2 -> Lautsprecher Front Høyre + 3 -> Lautsprecher Bak venstre + 4 -> TelefonMute 5 -> TenningsPluss 6 -> Lautsprecher Bak høyre + 7 -> I-Bus (forhåpentligvis fungerer spilleren også uten noe inn her!) 8 -> Lautsprecher Front venstre - 9 -> KonstantPluss (Batterie) 10-> Gala (Speedometer-signal) 11-> Lautsprecher Front høyre - 12-> Lautsprecher Bak venstre - 13-> BelysningsPluss 14-> Lautsprecher Bak høyre - 15-> Jord/Minus 16-> Remote-utgang Bildet er da sett inn på baksiden av spilleren. 7 og 10 kobler du da ikke til noe! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Så hvis jeg kobler 9 til pluss, 5 og 13 til tenningspluss og 15 til minus, så skal spilleren fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Ja. Dog har du vel en reostat-regulering av lysstyrken i dashbordet, men den er det jo ikke tvingende nødvendig å koble til, selvom synkron dimming av dash og spiller har en viss sjarm. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg