abj79 Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Har fått en lyd framme ved sving til venstre og kraftig ned bremsing.. Noen som har vært borte i det eller vet hva dette kan være?.. Har hatt bilen på verksted hvor de byttet ytre drivaksel ledd. men lyden er der ennå. Men det virker som den er lettere å få frem når det blir lagt litt belastning på bilen.. hard sving eller hard nedbremsing. Hadde med en mekaniker fra audi verksted i bilen men der hadde han lært seg en ny lyd på Audi, selvom han trudde han hadde hørt de fleste.. :) takker for alle mulige tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Indre drivleddet? Jeg hadde en sånn klakkelyd som økte med farten når jeg svingte, var indre og ytre drivleddet som måtte byttes. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Var det defekt selvom mansjetten var ok? Har samme symptomene. Får en "skovle" lyd som følger farten i svinger spesielt. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Høres jo veldig ut som drivleddet da.. Merkelig! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj79 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 ja det merkelige var jo at selvom den lyden er der så virker det jo som styring og bremser er ok.. ikke noe risting i ratt eller no. bare den "skovle" /kneppe lyden.. Han mekanikeren fra audi var innepå at det kanskje kunne være den indre drivaksel leddet.. Men når vi testet bremsene og lyden kom et par ganger så var jo clutchen trykket inn og da frigjør du jo på en måte drivaksel,, da snurrer jo den bare rundt med hjula. Skal bli morsomt å se hva de finner ut når bilen skal tilbake på verksted om 1 1/2 uke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj79 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 ytre drivaksel mansjet på begge sider var defekt, var de og den lyden jeg tenkte å bli kvitt når jeg satt den på veksted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg