VWPassat89 Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Hei. Jeg har en rekkeseksermotor tilgjengelig til min Corona Mark II, som jeg vurderer som alternativ da min rekkefirer synger på siste verset. Både firer'n og sekser'n er 2.0 liters sylindervolum (men lyden på sekssylindern, gjerne med glassmufflerpacks, er jo helt overlegen), og sekseren har 15 hester mer ca. Bilen min kom originalt med denne motoren i USA og Japan (usikker på England). Er det fritt frem for å slippe oppi denne motoren uten ALTFOR mye tull? :) mvh en som ikke har bygd om noe før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Biltilsynet er vel de beste å spørre :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Med tanke på at den sannsynligvis veier litt mere så er det nok snakk om å godkjenne det, hvem som kommer til å merke forskjellen er noe annet, men bør vel ikke by på noe problem å få det godkjent med rette fjærene foran. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWPassat89 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Nei, det mener jeg også. Min bil har tross alt denne motoren originalt et annet sted i verden, til og med torpedoveggen i motorrommet mitt har denne ekstra innsnevringen bakover for å få plass til den lange sekssylinderen :D Fjærer foran og slikt er jo ikkeno særlig pes.. Begynne med å høre hos biltilsynet da? Og så kanskje en tur til Toyota.. Takk for svar, iallefall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg