max corolla Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 legger ut ett par bilder av bilen til fruen også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 oj.. her er det dårlig med respons må jeg si... ingen som vil komentere bildene jeg har lagt ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hei! Strøken den passaten ja. :D Listene rundt vinduene er dem orginalt sorte? har en 03 passat, å skulle hatt sorte lister, men finner ikke... tips? Meget fin bil du har ordnet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 fin bil:) samme senk som jeg har på min ser jeg:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hei! Strøken den passaten ja. :D Listene rundt vinduene er dem orginalt sorte? har en 03 passat, å skulle hatt sorte lister, men finner ikke... tips? Meget fin bil du har ordnet!!! takk takk =) listeme er orinalt sorte ja.. er vel bare sorte å få til 3b trur jeg.. du har 3bg å det er vel orginalt chrom på den eller? ring til møller å hør om dem kanskje har sorte lister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 fin bil:) samme senk som jeg har på min ser jeg:) takk takk :) TA er helt greit senkesett det da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 3bg ja. Skal høre med møller. tenkte bare å høre først. somregel er det jo en del dyrere å kjøpe orginalt. men sorte lister skal jeg ha. skal bort med alt crome på min.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 3bg ja. Skal høre med møller. tenkte bare å høre først. somregel er det jo en del dyrere å kjøpe orginalt. men sorte lister skal jeg ha. skal bort med alt crome på min.:D det blir bra vøtt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Fin Polo ;) Men har du fått fjerna merkene bak på Passat'n som jeg foreslo eller? :) For å få en clean look? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hvordan funker TA Technix understellet? Har vurdert det selv, men er litt usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Fin Polo ;) Men har du fått fjerna merkene bak på Passat'n som jeg foreslo eller? :) For å få en clean look? nei jeg har ikke tørt å ta dem av.. :) er litt redd for at lakken skal følge med ... prata med en kar å han mente at det var vansklig å få det fint bak der merkene hadde vært.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hvordan funker TA Technix understellet? Har vurdert det selv, men er litt usikker. det er bare å kjøpe :) funker helt fint for meg.. kunne kanskje vært litt stivere, men til den prisen er det helt i orden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 nei jeg har ikke tørt å ta dem av.. :) er litt redd for at lakken skal følge med ... prata med en kar å han mente at det var vansklig å få det fint bak der merkene hadde vært.. Om dem sitter med dobbelsidig teip av noe slag er det da ikke farlig? Jeg har tatt av på 2-3 biler og lakken har aldri fulgt etter ;) Men da har jeg brukt en veldig tynn kniv, lagt ei fille under kniven så bare dratt kniven bak merket.. Da satt litt av teipen igjen og det gnudde jeg bare vekk med litt sitrus-spray og klut/hånda ;) Det skal ikke være noe styggere bak merket.. Seff har bilen stått i sol i mange år så blir det sikkert en forskjell.. Mener flere innpå her har tatt av merka sine og.. Men han karen som mente det var vanskelig, har han gjort det før? Bare et spørsmål :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Om dem sitter med dobbelsidig teip av noe slag er det da ikke farlig? Jeg har tatt av på 2-3 biler og lakken har aldri fulgt etter ;) Men da har jeg brukt en veldig tynn kniv, lagt ei fille under kniven så bare dratt kniven bak merket.. Da satt litt av teipen igjen og det gnudde jeg bare vekk med litt sitrus-spray og klut/hånda ;) Det skal ikke være noe styggere bak merket.. Seff har bilen stått i sol i mange år så blir det sikkert en forskjell.. Mener flere innpå her har tatt av merka sine og.. Men han karen som mente det var vanskelig, har han gjort det før? Bare et spørsmål :p nei da må jeg prøve, ska ha ferie til uka så jeg får prøve litt da.. ;) han karen sa bare at lakken kunne følge med hvis jeg var uheldig, men jeg skal prøve å fjerne merkene jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Var en tur hos Parts & Retards i dag.. ;) kjøpte meg nye bilklys til forskjermene ;) 2oo spenn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg