Gå til innhold

alex` passat 3b

Ranger emnet


max corolla

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Strøken den passaten ja. :D

 

Listene rundt vinduene er dem orginalt sorte? har en 03 passat, å skulle hatt sorte lister, men finner ikke... tips?

 

Meget fin bil du har ordnet!!!

 

takk takk =) listeme er orinalt sorte ja.. er vel bare sorte å få til 3b trur jeg.. du har 3bg å det er vel orginalt chrom på den eller? ring til møller å hør om dem kanskje har sorte lister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har ikke tørt å ta dem av.. :) er litt redd for at lakken skal følge med ... prata med en kar å han mente at det var vansklig å få det fint bak der merkene hadde vært..

 

Om dem sitter med dobbelsidig teip av noe slag er det da ikke farlig? Jeg har tatt av på 2-3 biler og lakken har aldri fulgt etter ;) Men da har jeg brukt en veldig tynn kniv, lagt ei fille under kniven så bare dratt kniven bak merket.. Da satt litt av teipen igjen og det gnudde jeg bare vekk med litt sitrus-spray og klut/hånda ;) Det skal ikke være noe styggere bak merket.. Seff har bilen stått i sol i mange år så blir det sikkert en forskjell.. Mener flere innpå her har tatt av merka sine og.. Men han karen som mente det var vanskelig, har han gjort det før? Bare et spørsmål :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dem sitter med dobbelsidig teip av noe slag er det da ikke farlig? Jeg har tatt av på 2-3 biler og lakken har aldri fulgt etter ;) Men da har jeg brukt en veldig tynn kniv, lagt ei fille under kniven så bare dratt kniven bak merket.. Da satt litt av teipen igjen og det gnudde jeg bare vekk med litt sitrus-spray og klut/hånda ;) Det skal ikke være noe styggere bak merket.. Seff har bilen stått i sol i mange år så blir det sikkert en forskjell.. Mener flere innpå her har tatt av merka sine og.. Men han karen som mente det var vanskelig, har han gjort det før? Bare et spørsmål :p

 

nei da må jeg prøve, ska ha ferie til uka så jeg får prøve litt da.. ;) han karen sa bare at lakken kunne følge med hvis jeg var uheldig, men jeg skal prøve å fjerne merkene jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår