MRoZONE Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 i dag begynte det og lyse en rød bremse lampe med ( ) på vær side. har sjekket bremse veske. har nok der. hva annet kan dette være. skjønner ikke tysken i boka.. er en 99 mod a4 1,6. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 kan være at du har slitte bremseklosser noen av disse bilene har slitasjevarsler se om du har ledninger på klossene sller se om di er slitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 er ikke set som er feil. dette kommer som egen varsel på skjermen oppe og er orange. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 næi da vet ikke jeg. har en 97 selv men kan ikke huske å ha denne lampa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Står det (!) BRAKE? Lyse ABS og ESP lampen i tillegg? (om du har dette da) du har ikke tilfeldighvis nylig montert Xenon kit på bilen din? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Pre-facelift har ikke autocheck. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Står det (!) BRAKE? Lyse ABS og ESP lampen i tillegg? (om du har dette da) du har ikke tilfeldighvis nylig montert Xenon kit på bilen din? nei, står ikke brake. er en runding og ! med ( ) på vær side. abs lampa har lyst lenge. airbag lyser også. jeg får ok når jeg starter bilen og kjører, ser hvor mange km jeg har igjen på tanken på nederste skjermen. men etter en liten stund kommer dette tegnet opp. det er rødt. ja jeg har xenon Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Få noen til å lese av med vag-com. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hadde samme greiene på min bil. Det kom opp uten at det var noe galt med bremsene. spesiellt på langturer begynnte det å lyse. Hadde bilen på verksted for noe annet. Da fikk jeg dem til å sjekke det. Det var da ingen feil. Var kunn en gammal varselmelding som lå i systemt. etter de sletta det. Så har det aldri lyst igjen etterpå. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 skal se om jeg får sjekket med vagcom i dag, kanskje dette hjelper. lampen har kommet 2-3 ganger før. men var da bare og stoppe bilen og starte igjen så var den borte. men nå kommer den hele tiden etter ca 5-6 min kjøring.. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 da er feilen funnet og reparert. dette tegnet er enten bremseveske nivå eller noe med calipperene. en ledning til føleren på caliperen hadde løsnet. takk for svar. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg