HQMonaro Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 (endret) 1983 mod gtd egner seg som delebil mangler stoler foran tenningslås pris 4000 selger kun hele bilen 94898004 http://i184.photobucket.com/albums/x92/HQ350GTS/DIVERSBILDER029.jpg http://i184.photobucket.com/albums/x92/HQ350GTS/DIVERSBILDER030.jpg Endret April 28, 2009 av HQMonaro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ikke noe napp...... da går den i pressa på Torsdag :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Vet om en som kan være intressert. Skal tipse han jeg. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Vet om en som kan være intressert. Skal tipse han jeg. Fint...... har bestillt henger til i mårra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Fint...... har bestillt henger til i mårra Selger du den for 2 lapper om han henter den før pressa? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Selger du den for 2 lapper om han henter den før pressa? Nei peller av deler og selger utenom da får jeg 3-4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 jeg har tatt kontakt med en jeg veit er interessert og hørt om jeg skal hente den for han imorgen. Men det blir imorgen kveld isåfall. Hvordan passer det for deg? Evnt kan jeg hente den på formiddagen, men da er du sikkert på jobb ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da er bilen solgt........ den slapp slaktebenken :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja, nå står den hos meg og venter på at nye eieren skal hente den :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Gikk 300'n greit hjem igjen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Gikk 300'n greit hjem igjen ?? Jada, den bare hoster litt på tomgang. Er toppakningen som er gåen dessverre. Men merker ikke noe til det når man kjører, bare at det ryker fælt :cool: Men vi kom oss fint hjem igjen. Så nå er både golfen og merca parkert :p Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg