Henrik_H Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 lurer på om noen vet noe om denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=363384 så ganske fresh ut... :D eller om selgeren bruker forumet....? Noen som vet hva slags felger det er?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Felga ser ut som Smoor 8x13" Får ikke opp sida deres nå, men adressa er: http://www.smoor-felgen.de/ Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 takker.. har du peil på pris og forhandler i nærheten av Oslo? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Henrik_H takker.. har du peil på pris og forhandler i nærheten av Oslo? tviler på at de har noen norsk forhandler..... men jeg vet om ett sett slike til salgs hos en bekjent i tyskland.... pm for mer info Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Finnes jo hundrevis av varianter på disse felga i England. Minilite Minilight Superlight osv... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er det bare meg, eller er det noe som ikke stemmer her? Syntes ikke at teksten i annonsen og bildene stemmer helt overens? "Selgers beskrivelse av bil Høydejusterbare gulekoni, Corbeau seter, Momo ratt, stor Rockford stereo, 7*13" felger, 90 fangere frem/bak, M3 sideskjørt + mye mer følger med, se bilder... Høyst bydende over 20000" 90 fangere? M3 sideskjørt? hadde ikke denne bilen sett litt anderledes ut da? syntes tydlig at det er deilige små fangere med krom på bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Tror faktisk akkurat den bilen (i den fargen) vil kle 90 fangere vell så bra som kromfangerne, noe som ikke stemte helt med den iflg mitt hode... Men 90 fangerne (og M3 skjørta) som står i annonse står vell at følger med, så det betyr vell at de følger med men ikke er montert?? Uansett ser det ut som mye bil for pengene (uten at jeg vet noe om stand på den), er nesten fristet å kjøpe bilen og ta ut det jeg trenger (først og fremst stolene) for så å selge den videre igjen:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Enig.. Kan ikke se noen sideskjørt her akkurat! kan jo hende det er gamle bilder..? eller som sagt, at det følger med! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg