stig89 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Da har jeg handla meg min første bilcrossbil :D Det blei en halvferdig 245. Mest pga jeg har kjørt og skrudd en del 240 fra før, og det er ikke så vanskelig å få tak i deler :) Er en del jobb igjen, men bur er sveisa, meste av elektriske er kobla osv.. Plumbo har lovt å hjelpe meg litt så regner med det skal bli bil av den etterhvert. Målet er og ha den ferdig i slutten av mai.. Kansje kjøre bjørkelangen 23. mai, Aremark 6. juni eller begge :D Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Og hvis noen har noe utstyr jeg kan få kjøpt så er jeg VELDIG intresert :) Har stol og hjelm, mangler vel resten :P Kjøredress er mest intresangt å få tak i brukt siden det er det dyreste.. veit ikke helt åssen størelsene funker jeg, men er hvertfall 60kg fordelt på 160cm = Ikke veldig stor :D Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Bra bil detta.. :) Husk å kutte hengerfestet, å fjerne allt plastik fra dörrarna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 ja.. Har ikke gjort en dritt med bilen enda pga mye jobbing, så ser ikke ut som det blir noe kjøring før sommer'n hvertfall :P Til hælja blir det å kjøre vikingbil på momarken :D Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg