Skipsen Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Hei Eg har ein 97 modell A3, men eg syns lysene er svært dårlige, har vært på verkstad og fått det justert, men det hjalp ikkje mykje. Kor får eg tak i facelift lykter til den? Eller noen andre lykter som lyser bedre, tusenmetringer er uaktuelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Hei! Ville bare gi en kjapp kommentar på et par ting angående dårlig lys. Det er flere ting som spiller en rolle når bilene begynner å få noen år på baken. Reflektorene mattes ned, lykteglasset slites, gamle ledninger får større motstand og pærene brukes opp. Det veldig mange gjør - iallefall på litt eldre biler - er relékobling av strømtilførselen på lyktene, da får du deg et par volt ekstra. Videre er jo da vurderingen av nye lyktehus/glass/enheter greit, i tillegg til slike "sterklys" pærer. Prøvde meg selv med Osram Nightbreaker på en 20år gammel møkkaPassat, og det ble faktisk bitteiltt bedre. :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 elr prøv med nye lykter og xenon :p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 http://www.billykter.no Handlet lykter til min 99 a3 der. Tror et sett kostet 1600kr + frakt. De fungerer kjempe bra. Tok 3 uke før jeg fikk dem, men han var ærlig og sa han måtte bestille dem fra tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg