turbokano Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Trenger et start/bilstereo batteri,hva annbefales her,ett som gir mye strøm. Optima batteri? yellow/red? hva mener dere? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Enten ett av Optimabatteriene eller et Maxima batteri. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 hva er forskjell på red top/yellow? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Red Top er med for startbatteri og YellowTop er ment som et nr. 2 batteri. F.eks til å fore et anlegg. Maxxima 900 som vi selger er også ment for start. Den beste egenskapen er kaldstart. Vi selger dette batteriet fro 1900,- Så batteriet du er ute etter er enten MAxxima eller Red Top. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 kjøp deg et optima blue topp av den nye typen som er litt større eller et maxima blue. dem bateriene tåler veldig mye juling Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 maximaen ville jeg ha godt får Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 har maxima 900, bra saker det, fikk det forsåvidt rimeligt og Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hei.. Hvis noen er interesert, så har jeg et stk Maxima batteri som kun er brukt i 30 min som selges for 1300,- med full garanti osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by RiZLa Hei.. Hvis noen er interesert, så har jeg et stk Maxima batteri som kun er brukt i 30 min som selges for 1300,- med full garanti osv.. Løp og kjøp!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jaja, kunne jo trengt ett til da, så hvis du har det enda så skal jeg se om jeg kan få fatt i litt penger en vei kanskje :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Dette batteriet blir solgt på http://www.soundpressure.no det koster litt over 3000 kr for 65Ah Batteriet. Dette batteriet har intern resistanse på 3.5mOhm noe som er rimelig lavt , hvis du sammenligner det med en gjennomsnitts kondensator så er kondensatoren på ca 2mOhm . Dette betyr at den gir ut strøm lettere. Dette batteriet har også et hakk bedre CCA ( colc cranking amps) enn Optima batteriene generelt. (kaldstard) I tilleg så er den god på deep cycle noe som er vanskelig å få til på et bra CCA batteri. De fleste batteriene er enten eller. 1700A 5 sekunder discharge. Jeg vil også legge til at optima batteriene ikke har så stort som 64Ah batteri. Vekten på dette odyssey batteriet sier også litt 27kg. det er ting inni den og :) Jeg vil ikke snakke dritt om optima . bare sammenligner det , Optima er et veldig bra batteri som blir ofte brukt på bilstereo. Du kan i tilleg sjekke om du får tak i Batcap(http://www.termpro.com kan bekrefte at den her er syk) eller SVR batterier (100A , 1200CCA, toppmodellen) i norge. det er det råeste av det alle . men jeg har ennå ikke funnet en forhandler. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 det er ingen som innportere batcap til norge. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Odyssey er helt rå. de er utviklet i usa og ment til å brukes i tanks. det som også gjør dem bra er at de kan lades helt ut maaaange ganger uten at det blir ødelagt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Synes Odyssey batteriene så veldig like ut, som Maxxima batteriene jeg... Bortsett fra at Maxxima har én størrelse, og Odyssey tre. Om man ser på Et Maxxima batteri og et Odyssey, i samme størrelse, er det jammen ikke mye som skiller dem. Selv prisen er ganske lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 det er det inni som teller vet du. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg