taataaaa Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 hai. eg skal til go bytte begge støtdemparane framme. men korsen får man dei av? eg har sett på de men sjønna de ikkje heilt. for dei nye demparaen er dar bere skrue i toppen?`og av ronda nede? men de er lurte på va ka eg må demontere? Siter golf 2. vraka,ascona c,vraka ascona c sprint. solgt ascona c,solgt volvo 740. solgt bmw320i,prosjekt opel vectra a,bruksbil,volvo 240,vraka ascona b,vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Er vel mc pherson på disse bilene ja? Da må du av med fjærbeinet.. Med mindre det går an å trekke demperen ut via motor-rommet. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taataaaa Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 ja trur de. for dar er faktisk ingen ting på demparen bere skruen oppe og heilt rond uten noke feste nedover. so de feste so går te styring og fjær skåla må no vell festast på demparen?? Siter golf 2. vraka,ascona c,vraka ascona c sprint. solgt ascona c,solgt volvo 740. solgt bmw320i,prosjekt opel vectra a,bruksbil,volvo 240,vraka ascona b,vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Ingen fester da det er en innsatsdemper. Følg denne guiden: http://www.calibra.no/howto.aspx?id=33 På tredje siste bilder ser du mutteren som står ned i fjærbeinet. Når fjæra er tatt av, skrur du opp her og bytter ut demperen. Er det sportsdempere du har kjøpt følger det ofte med ny mutterting her. Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg