Majestet Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Har "torsdagstreffene" der utgått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 men sist var det vel snakk om at det var vanskelig å få folk til å komme fordi man hadde så mye annet å finne på eller.no... Klar for å komme på treff og vise frem bilen igjen? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet August 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by magzmod men sist var det vel snakk om at det var vanskelig å få folk til å komme fordi man hadde så mye annet å finne på eller.no... Klar for å komme på treff og vise frem bilen igjen? Klar som et egg :) Fikk satt inn chipen igjen i dag, så nå er alt tilbake til normalt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Det har jo vært sommer og derunder mye reising og andre arrangementer som krever sitt. Men tiden bør vel være duket for noe mere treff ja:D Det har vært en del "råne-treff" på strømmen da. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet August 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by Loppa Det har jo vært sommer og derunder mye reising og andre arrangementer som krever sitt. Men tiden bør vel være duket for noe mere treff ja:D Det har vært en del "råne-treff" på strømmen da. ;) Jeg har gått glipp av mye, det er liksom ikke så gøy å møte opp på treff med en rød 100HK Leon med 15" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 det er oikke noe å gjøre med det.... Strømmen er norges råeste rånerplass....alle er der...småripsa å...men det er mest pga meg. men det er der det er kos...skikkelig harmoni....haha. er du Autofil å vil komme ut av skapet? si det på rånerplassen på strømmen ( ved sidna shell ) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 jeg er klar for og møte på strømmen i kveld jeg !! bare og dukke opp det folkens... fra 21 og utover ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Hvor er strømmen? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 På disse såkalte "rånetreffene" på strømmen, er det bare å møte opp der?! Eller er det bare for den harde kjernen her inne som kommer ditt.. Er ny i miljøet, trenger tips til trimming og styling. :D Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 nei nei....ingen hard kjerne der... alle er velkommen...bare å komme!!! spør om alt! bra miljø der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Originally posted by Yatsy På disse såkalte "rånetreffene" på strømmen, er det bare å møte opp der?! Eller er det bare for den harde kjernen her inne som kommer ditt.. Er ny i miljøet, trenger tips til trimming og styling. :D Bare å møte opp på Strømmen. Du kommer fra Nannestad ser jeg. Vi kan jo cruise opp til Strømmen sammen en helg? :) Jeg er fra Råholt. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Så bra! Da skal jeg komme ditt, mulig alt neste helg. Hvorfor er hjemme siden din "låst" Håkon!? Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg