3nity Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hei , jeg har en Mazda 323 2000 (?) modell ståendes. Tenkte å "style" denne litt på innsiden for en billig penge, og da er jo div. lys ekstremt billige. Tenker her f.eks. http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=2873 Uv lys hadde jo vært kult å hatte inne i bilen ? Bryter kommer jeg til å koble opp så batteriet ikke dør ut osv. Noen andre som har forslag om hva jeg kan gjøre inne i bilen? Ganske så billige ting altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Neonlys (horelys) er bare harry og ser lite pent ut.. Legg heller penger i å holde bilen vedlike samt små detaljer som felger og senk. Less is more :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Uv lys hadde jo vært kult å hatte inne i bilen ? Nei :) Noen andre som har forslag om hva jeg kan gjøre inne i bilen? Hva er stygt eller "feil" i interiøret? Og hva er billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 hadde blå katoder i gamle bilen min kobla på taklyset, var litt kult og veldig harry :D ett rør som lyste opp føttene til vær person som satt i bilen utenom mitten bak, Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 En grei ting er jo og bytte ut gummimattene med stoffmatter :) Nesten det eneste du kan gjøre inni bilen før det blir stygt Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg