Golf 3 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hei, jeg skulle hatt en forsterker som kan dra en sub på 2 x 12" på 600 maks watt hver, ( til sammen 1200 maks og 600 rms watt ). Forsterkeren skal også kunne passe til 2 x 6x9" på 240 maks watt hver ( til sammen 480 maks watt ) Noen som har peiling på hvilken forsterker jeg trenger? vennligst send email til Espenk_1991@hotmail.com Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Dynabel BF0756 hvis du skal ha en forsterker til både sub og 6x9... Men jeg vil anbefale deg å droppe 6x9 bak i bilen hvis du skal ha sub, kjøp deg heller et BRA kompsett til å ha foran i bilen, det er jo tross alt der du sitter å kjører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hvor mye penger kunne du tenkt deg å bruke da? En hvilken som helst 4-kanals forsterker til en pris fra 1000,- til 100000,- kan drive det der, for å si det forenklet. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Og watt har jo sååå mye å si på hva man skal handle av forsterker. Eller no... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurrefisk Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 (endret) dropp å kjøp en 4kanaler, legg heller pengene i en god monoblokk edit: så ikke at du oppga fakewatt på subbene, tror nok en 4kanaler funker på oppsettet ditt, men det blir selvsagt ikke optimalt Endret April 24, 2009 av Snurrefisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg