golf3tdi Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 har en golf 1 gti. den går ikke helt reint. ikke på tomgang og når jeg skal drar den ut på gassen. har sett en feil på en ledning som går i midten til fordeler lokket. når den butter mot en ledning der så jeg det gnistrett og den startet ikke. når jeg flyttet den litt startet den men går ikke reint. er det bare plugg ledningene og slik som må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Jepp, skift pluggledninger, inkludert senterledningen fra høyspentenheten. Pluggledningene er faktisk slitedeler som få er klar over. Løft/løsne også fordelerlokket og sjekk at innsiden av lokket er reint og ikke har mørke sprikker/render, i såfall bør du skifte lokket også. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3tdi Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 okei, da skal jeg prøve det. takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Og når du først er i gang, bytt resten av tenningsanlegget :) Få i nye plugger, rotor og fordelerlokk i tillegg. Dette er ikke dyrt, og fint å fornye i ny og ne. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg