Hondajazz Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Jeg har fått en bulk i bakluka på en honda jazz. Er det mulig å banke ut denne bulken? Har hørt noe om at det kan være aluminium, siden bulken kom lett i et forsøk på å dytte bila opp fra grøfta. Bilder: (Skal legges ut iløpet av dagen. Må registreres her og der først.) Setter stor pris på all hjelp! (Ikke min bil..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Du kan være heldig. Hvis metallet ikke er strekt for mye, kan du få den ut igjen ved å presse fra innsiden. Ta av dørtrekket og sett igang, kun med hendene. Evt. kjøp et "bulk repareringskit" fra biltema.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 finnes noen "sjapper" som masserer ut bulker med stort hell! Tror det skal finnes ett sånt firma på Hamar eller rundt der en plass.. Orker ikke søke nå desverre, do it yourself! :D Men greia er at de masserer ut bulken slik at den "spretter tilbake" til sin originale form. Derfor ingen sår eller skader senere.. Verdt å sjekke ut! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Bilde av en måte å få det ordna! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 det er ikke alu i luka men veldig tynt stål :P kan godt ta en titt jeg Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg