Gå til innhold

Street Meet Ingierstrand - Lørdag 23. Mai Kl. 20:00

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ER DET NOEN HER fra ski/follo området som skal til ingierstrand som ikke bor så altforlangt unna torshov bilrekvisita ?!

 

Trenger desperat en 90grader 2.5" silikonbøy. om noen hadde giddi å kjøpe en og ta med seg så får'n penger... noen som er intr.? kontakt meg på pm SNAREST! de stenger kl 18:00

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta var rett å slett noe dritt... var vel en volvo ,mr2 og en supra som var utpå ... thats it. snuten kom ,da dro alle .. fikk videre melding om att det skulle fortsettes ved skedsmohallen.. der var det ikke en jævla bil utpå.. skuffende !

 

Den volvo'n var ikke mye å skryte av heller :p

 

Synes de kunne latt oss være i fred. Vi gjør ikke flue fortred. Vi samles og har det gøy og prater skit. De kan heller stikke ned til akerselva og ta de som selger dop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. dette treffte sugde! takk faen at det ikke gikk like ille som i fjor der de sperret veien og skrev opp skilta på hver enkel bil! heldigvis parkerte snuten rett forran meg så jeg rakk å komme fri og parkere nede i tilfelle.. men hva mer skjedde oppe da de kom? mista noen lappen?!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så negativ du var a? jaja, skulle lagd litt liv du da vettu ;) Var faktisk flere biler enn det der som prøvde å gjøre noe ut av seg, E30,E28,240,740,MR2,Supra,Bluebird og helt sikkert noen jeg IKKE fikk med meg. Poenget er vel at uansett om det dem gjorde var bra eller ikke så prøvde dem ihvertfall å gjøre noe for å få litt stemning der, synes det er bra gjort uansett ;) Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk LØPER til bila bare dem hører ordet politi, det er jo bare å stikke når dem evt kommer? Med mindre du står der med bilen full av blårøyk så er det jo ikke så mye dem kan ta deg på med mindre du kommer der med årets mest shabby bil så er det ingen som kan ta deg på noe. Uansett, trist snuten kom så fort idag. Bedre lykke neste gang ;)

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder fra treffet kansje en film fra den råe hvite bmw e28 som spola rundt der?""""""""""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tror det var en orginal 518 jeg hehe

 

Your wish is my command.. ellerno...

 

Her er film av den ville E28'en som lekte seg!

th_MOV00130.jpg

 

Fikk også en liten snutt av S2'en. Fikk ikke filmet første burnouten som var best men.

th_MOV00131.jpg

Endret av Buzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så negativ du var a? jaja, skulle lagd litt liv du da vettu ;) Var faktisk flere biler enn det der som prøvde å gjøre noe ut av seg, E30,E28,240,740,MR2,Supra,Bluebird og helt sikkert noen jeg IKKE fikk med meg. Poenget er vel at uansett om det dem gjorde var bra eller ikke så prøvde dem ihvertfall å gjøre noe for å få litt stemning der, synes det er bra gjort uansett ;) Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk LØPER til bila bare dem hører ordet politi, det er jo bare å stikke når dem evt kommer? Med mindre du står der med bilen full av blårøyk så er det jo ikke så mye dem kan ta deg på med mindre du kommer der med årets mest shabby bil så er det ingen som kan ta deg på noe. Uansett, trist snuten kom så fort idag. Bedre lykke neste gang ;)

 

 

kanskje du skal sette deg LITT nedi ting før du egentlig uttaler deg kompis!

 

Jeg pleier å lage liv når jeg er på treffa og det vet de fleste som har sett den skrothauen av en nisan jeg kjører.. den kan du bl.a se her:

 

Hvorfor folk stikker når snuten kommer kan jeg gjerne fortelle deg!

 

VI ER PÅ ET ULOVLIG ARRANGEMENT!!! derfor! Om snuten skal være så drittsekker kan de faktisk bøtelegge hver og en jævlen som er på plassen der oppe. BL.a for innbrudd om de faktisk tar kontakt med grundeier, fordi den bommen som er der oppe S K A L være stengt!

 

Vet ikke om du var til stedet der i fjor da poolitiet sperret av inngangen og begynte å hive ut hver og en bil, og samtlige biler og sjåførers id ble notert ned hos snuten? det ville føre til konsenkvenser om vi møtte opp der igjen.

 

Jeg var en av de siste bilene som rett og slett nektet å reise fra plassen fordi jeg dum som var sto på mitt at jeg ikke hade gjort noe ulovlig! når politiet da truet med å flytte på plass steinen på på plassen med viking bil og truet med å frakte oss av gårde i snutebilen da ga jeg meg. for jeg orker ikke no mere med glattcella igjen, bare for å være rappkjefta mot snut..

 

 

 

 

SÅH! hva er din konklusjon nå? hvor lenge sto DU der oppe når snuten kom?:asshole:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis purken vil så finner de alltid på noe.. satt der helt til slutt og eneste purken gjorde var å se førerkorte mitt og tok navnet og sa ikke noe mer. Så aner ikke hva de skal med det. De ba meg bare dra hjem "blir ikke noe mer kjøring i kveld sa de"

 

Var skuffende i forhold til det siste treffet før vintern tok over.

ble nesten irritert på den mr2 som aldri ga seg

 

skulle gjerne gjort noe men FW funker så dårlig å drifte med....

 

vi får heller krysse fingra å satse hardt mot neste helg på rudskogen.

 

Mange som skal ditt?

Golf Iv gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du skal sette deg LITT nedi ting før du egentlig uttaler deg kompis!

 

Jeg pleier å lage liv når jeg er på treffa og det vet de fleste som har sett den skrothauen av en nisan jeg kjører.. den kan du bl.a se her:

 

Hvorfor folk stikker når snuten kommer kan jeg gjerne fortelle deg!

 

VI ER PÅ ET ULOVLIG ARRANGEMENT!!! derfor! Om snuten skal være så drittsekker kan de faktisk bøtelegge hver og en jævlen som er på plassen der oppe. BL.a for innbrudd om de faktisk tar kontakt med grundeier, fordi den bommen som er der oppe S K A L være stengt!

 

Vet ikke om du var til stedet der i fjor da poolitiet sperret av inngangen og begynte å hive ut hver og en bil, og samtlige biler og sjåførers id ble notert ned hos snuten? det ville føre til konsenkvenser om vi møtte opp der igjen.

 

Jeg var en av de siste bilene som rett og slett nektet å reise fra plassen fordi jeg dum som var sto på mitt at jeg ikke hade gjort noe ulovlig! når politiet da truet med å flytte på plass steinen på på plassen med viking bil og truet med å frakte oss av gårde i snutebilen da ga jeg meg. for jeg orker ikke no mere med glattcella igjen, bare for å være rappkjefta mot snut..

 

 

 

 

SÅH! hva er din konklusjon nå? hvor lenge sto DU der oppe når snuten kom?:asshole:

 

Var ikke til deg jeg skrev, var til crezit. Så ikke gidd å kall meg rasshøl. Det kan du isåfall væra sjøl.

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke til deg jeg skrev, var til crezit. Så ikke gidd å kall meg rasshøl. Det kan du isåfall væra sjøl.

 

etter alt det positive folk hadde å si om dette såkalte"streetmeet'e" så blei jeg skuffa så det holdt..men ja det var noen som PRØVDE å lage det morro ,men blei vel mere sånn : hva i helvette gjør den 940'n uttpå der?!? de med biler som faktisk har noe under panseret kan da vel for faen lage litt show dem også?! faen skal man med enn sånn dyr bil uten att det blir brukt?!? utseendes skyld? vitsen med å trimme bilene da?

 

JEG kan virke negativ ,men jeg veit att jeg snakker for de fleste!

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta var rett å slett noe dritt... var vel en volvo ,mr2 og en supra som var utpå ... thats it. snuten kom ,da dro alle .. fikk videre melding om att det skulle fortsettes ved skedsmohallen.. der var det ikke en jævla bil utpå.. skuffende !

 

Hahaha..

[...]enn å henge på en parkeringsplass med (som?) fjortisser til purken kommer..

 

Ble kalt idiot av en her for dette innlegget, fikk også høre at av bmwglenn at jeg kunne holde kjeft hvis jeg ikke hadde noe positivt å si.. Men utfallene av sånne treff er jo så jævla forutsigbare imstupid

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår