Gå til innhold

rust i kanaler golf 3.

Ranger emnet


hakkapelita

Anbefalte innlegg

hei! vet ikke om jeg legger dette på rett plass, men la gå.

Har gått til annskaffelse av en golf tre 95 modell:), dette er min første bil.

Bilen så helt strøken ut, med unntak av noen rustflekker på skjermene, noe jeg ikke tok så hardt, iogmed at dette er enkelt og fikse.

Den så helt strøken ut, før jeg så under, til min store forskrekkelse hadde det rustet hull i kanalene, begge sider, det så ut som om man på et verksted hadde satt jekken på feil plass, for gulvet var brutt opp i skjøyten mot kannalen, og kannalen var bøyd opp, uannsett, noen som vet sånn sirka pris på å fikse dette? har hatt den på eu kontroll, men der sa de at dette ikke er farlig, men andre som jeg kjenner, og som kan litt bil påstår at dette ikke er helt bra, virker som stålet inni kannalene er greit, har vurdert og bare pusse vekk rusta som er der, og smøre på noe som stopper den, slik at det ike blir verre, men vet ikke hvordan det vil bli.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra buskmann... neida, du har nok ikke blitt lurt. Du har bare kjøpt en biltype som ruster vanvittig mye...du burde fikse dette, siden kanalene er med på å stive opp bilen.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaler kan nok kjøpes løst. Disse må erstatte de gamle, og dette gjøres ved å kutte ut de gamle, og sveise på de nye. Pris vet jeg ikke, da dette avhenger litt av verksted, og tidsforbruk. Men du må regne med noen tusen. Å sveise på nye kanaler er ikke så vanskelig, du kjenner vel en kar som har et apperat stående i garasjen?

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår