Magnus_Biri Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Jeg har akkurat byttet dynamo, men etter to dager så begynte det å klikke i det jeg mener å høre er et relè ovenfor pedalene. Etter dette kommer det ikke strøm fram til dynamoen. Forøvrig det samme som skjedde med den forrige også, men den holdt i flere år. Er på besøk til noen som ikke har multimeter, så får ikke sjekka om dynamoen fungerer, men må være noe som hindrer dynamoen i å lade batteriet. Noen som har noen idè om hva som kan være feilen? Evt. hva slags relè som klikker? Det klikker mest når jeg gir gass, hører ingenting når jeg slipper opp gassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Hvordan ser releet ut da er det et nummer på det .Sitter et som er til vindusheisene foran pedalene ihvertfall .er det noe som ikke virker lenger som vindusviskere lys varmeapparat etc Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Alt av elektriske komponeneter i bilen fungerer. Det som er så rart med hele greia, er at det kan gå 1mnd før det knitrer igjen:s Hvordan kan jeg feilsøke relèene? Eller kan jeg føle med handa det hvis jeg tar på relèet mens det knitrer? I så fall lettere å finne det ut skulle jeg mene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Du får ta på det og finne ut hvilke det er som knitrer Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg