silvergti Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Passer fin fint med bensinpumpe fra 8v til 16v, bruker det selv jeg, bygde om bilen fra 8v til 16v, gikk fint, mener de leverer samme bensintrykket. samme på PL og KR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by brooom Har ikke kr motorene noe mer vakumstyring ? på min pl er det så si ingen vakumslanger....... PL har 2 ekstra tennings "hjerner" også sitter det en tilkoblingskontakt på selve K-jet`en Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Bare MÅ spørre...... Hvilken maskin er da "best" ?? KR eller PL??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Cheron Bare MÅ spørre...... Hvilken maskin er da "best" ?? KR eller PL??? KR!!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Fordi? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg har en slik :D Den har jo 139 hk mot 129 på pl så tallene taler sin sak Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hmm... Trodde det var PL som hadde 139 jeg :) Stod ihvertfall det på Supersprint siden, om jeg ikke tok helt feil... Men men.. 16V er ihvertfall LITT bedre en 8V som står i kjerra nu ;) PL eller ikke.. :P Fant dette på en tidligere tråd.. .8 GTI 16v / 1986-1989/KR/ 102Kw 1.8 GTI 16v/ 1989-1991/PL/ 95 KW Med Katalysator (det har jeg ikke på bilen og trenger heller ikke i følge Møller da jeg har 86 modell bil :)) Men faen.... Min motor er 87 modell.. Hmmm Snodig... Må sjekke blokka en gang til om det ikke er KR jeg har.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 står nok 129 på supersprint sine sider om dem omtaler PL motoren.. vet dem omtaler KR der ihvertfall 139 står det på den.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jepp.. Sjekket og så det samme :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 PL motoren har høyere dreiemoment og max moment kommer tidligere enn KR motoren. PL motoren er jo også beregnet for katalysator. Uten katalysator tror jeg ikke man merker stor forskjell på de to motorene. Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Lurifaks PL motoren har høyere dreiemoment og max moment kommer tidligere enn KR motoren. PL motoren er jo også beregnet for katalysator. Uten katalysator tror jeg ikke man merker stor forskjell på de to motorene. Jaha?? Da gleder jeg meg til å få stappa den inn med komplett Supersprint anlegg.. Bør bli morro detta her :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg hadde KR-motor og ke-jetronic i golf'en min.. (hadde PL til å begynne med,da).. var ikke SÅ enormt stor forskjell på motorene,KR'n var hakket "kvassere" enn PL,mens PL hadde mer jevnt drag... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Er som TG1 sier.. KR er litt "sintere" liksom.. jeg hadde KR motor i min.. men den hadde drag helt fra bunn. altså mer drag fra bunn enn en KR normalt sett har.. gudene vet hva som var gjort med den.. men de motora trenger litt sintere kammer og et finfint grenrør og eksosanlegg.. også "sportsfilter" Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Cheron Jaha?? Da gleder jeg meg til å få stappa den inn med komplett Supersprint anlegg.. Bør bli morro detta her :D Har supersprint grenrør til en slik en og det gir merkbar økning i både effekt og lyd Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Herlig :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg