PrinsWilhem Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 de er vel sota med klar glass trur jeg.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 hvor får man dem henn a? hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Vet ikke om det bare er meg, men synes Jetta front er best med myye senking..... Og ikke så pent hvis bilen ikke er senka myye.... Men til syvende og sist så er det jo helheten..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Dissing av Jetta? Fyda, dere er nok bare missunnelige siden vi har litt ekstra plass bak :) Dessuten er Jetta ikke så forbanna vanlig som Golf2 er :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Runde lykter til golf! Gjerne klarglass, men jetta lykter er fete på golf og men personlig liker jeg runde lykter :dude: Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by ReWrite Dissing av Jetta? Fyda, dere er nok bare missunnelige siden vi har litt ekstra plass bak :) Dessuten er Jetta ikke så forbanna vanlig som Golf2 er :) Nå snakka vi vel om jetta front ... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by OleVik jeg synes det så skikkelig kjipt ut med jetta front på Golf før , men som som sagt her tidligere så kommer det jo an på bilen som helhet, noen ser jo bra ut med jetta front! eneste bilen som ikke kler jetta fronten er jettaen, den er jo så jævli stygg uansett :-) Ok, nå tok jeg alle under en Kam, men OleVik er anti-jetta :P Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMG Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 jetta front kan såklart være fint... hilsen Polo 6N dude :D Siter -VW p0wah- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 uff..vitsen med denne tråden er? syns begge deler er fint jeg..rundt som firkantet... jetta ser kanskje litt nyere ut, mens de runde lyktene er mer tidløse..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by bjirn Røde golfer med jettafront ser fæle ut og. /me slaps bjirn /me slaps bjirn more /me slaps bjirn all the way to the moon :( :( :( :( hmm..før jeg fortsetter..hvilken av rød fargene? denne? eller den som er lysere og litt mer shaggy? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Jeg ble lei av den gamle golf-fronten så jeg dro likesågodt til huggern å fant meg en jettafront.. like greit det da reflektorene i de gamle runde lyktene mine sugde pikk. ikke så mange i tromsø som har golf2 med jettafront uansett.. kan få lagt ut noen bilder av bilen hvis jeg finner en opplyst plass å ta dem ;) Jettafront er for de som vil skille seg litt ut, da jetta ikke er så folkekjent som golf Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! /me slaps bjirn /me slaps bjirn more /me slaps bjirn all the way to the moon :( :( :( :( hmm..før jeg fortsetter..hvilken av rød fargene? denne? eller den som er lysere og litt mer shaggy? Jeg savner en list på den fronten din... :D Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by zckumling Jeg savner en list på den fronten din... :D Ja, den forsvant på E18 ned mot Drammen for 2 år siden..finner du den så si ifra :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 runde lykter kan dra til helvete å bli :eek: runde lykter passer ikke golf eller jetta, firkantet bil firkantete lykter, altså jetta eller rallye lykter, men vis derre plent skal ha angel eyes kan dere jo bare kombinere dette med rallye fronten faen.. fant ikke bildet men... tror det var noen bmw e36 lykter dem hadde modet til :op så kult ut :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! Ja, den forsvant på E18 ned mot Drammen for 2 år siden..finner du den så si ifra :D Er det et standard fenomen? Min list forsvant også på E18 rett utenfor Drammen. Tror det var veldig sterk motvind (minst storm) for jeg kjørte ikke for fort i det heletatt! morph Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg