lsevatda Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Jeg har en 2003 mod 1,9 tdi 4motion passat stasjonsvogn som er 2 cm høyere en standard, og synes den bruker vell mye disel. Jeg sjekket kjøre computeren i sta, og snittet i følge den var på 11,8 l på mila. Jeg hadde en annen passat før denne, en 99 mod syncro, og den brukte mye mindre enn hva den jeg har nå gjør. Er det noen som har noe forslag på å få ned det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Regner med at dette var bykjøring? Hvis den bruker 1.18L på mila på langkjøring så bruker den mye ja. Jeg har samme motor (130hk org) og min bruker i underkant av 0,6 på langkjøring. (nå er bilen min chippet også) På bykjøring så ligger selvsagt snittet høyere men aldri over litern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Jeg bruker ca. 1 liter på mila på blandet kjøring. Ligger vel på 0,7 på langkjøring. 2.5TDI 4M Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Kan trøste deg med at min drikker også mye, ikke målt, men er langt ifra fornøyd, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg