Volvo-Racer Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 (endret) Kjøpte en Volvo 144 som var begjynt nedpusset. Var byttet til 240 dører med 4x el. vindu, svart interiør og listehull var igjen sveiset. samme med det store stygge blinklyse forran. Det satt åsså 260 baklykter på den. og recaro stoler. Ting som er blitt gjort og skal gjøres: [x]Nytypen dash [x]R-sport ratt [x]Bilstein rundt [x]JP felger 8,5 []Mer senk []R-sport leppe []Sperre []FK-motor []Nytypen rute []Nytypen pussere []Større turbo Når jeg hentet bilen. Så fikk jeg en kamerat ilage meg som også er biloppretter (Darty her på forumet) til å hjelpe meg å pusse. så vi tok en effektiv økt på 2 dager for å rette opp alt den forgje eieren hadde gjort. Ikke mye var bra nok til lakk. så alt måtte gåes over. Her er et bilde underveis. Flere bilder kommer når jeg får lagt inn. Etter jeg fikk lakk på den: Flere bilder å oppdateringer kommer :) Endret Juni 25, 2009 av VOLVOs90r Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Så bra ut den der ja.. Hva måtte du ut med for den der? :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 11000 den som lå på vol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 et lite bilde av litt senking. grillen er lakket etter bilde, å jp felger er kommet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Flott hundreogflereogførr, bra jobba! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Nå er Bilstein kommet på.. samt Jp felgene. måtte kappe kanten bak i hjulbuene å korte momentstaga litt for å få plass :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Nice, blei fin! få inn bilder av bilen med jp felga a.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Får slenge ut noen bilder her jeg! :) The owner himselv spiser kjeks etter mange timer med pussing.. Ferdig med første pussedag. Andre dag hadde jeg ikke med meg kameraet. Og så et fra fredagens biltreff :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Tnx ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Da har jeg fått kjøpt meg servo snekke fra 164 :) åsså var jeg på EU idag. 3stk, 2'er feil. Hjulager forran venstre side, dårlig brems bak v. side. og et rusthull. Så ikke lenge før Bilen får nytt hjerte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 ser fin ut denne bilen ja.skal montere servo fra 164 på min 145 jeg også, men må få handlet den først.men det blir til sommeren da man skal til vårt naboland..legg ut bilder av styringen da også om du er snill.. har sans for gamle 140er som er modifisert til mer moderne utseende og finesser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Jepp, skal prøve å få tatt masse bilder. Den vogna di kommer seg den å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Jepp, skal prøve å få tatt masse bilder. Den vogna di kommer seg den å :) tja..litt mere tid til overs, så hadde den blitt bedre ja..hehe..men det blir etterhvert. har du noen andre planer for bilen din da?noe andre modifiseringer som er i planene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Tja, toning av alle rutene, få bytta til nytypen frontrute. senka mere, R-aport leppe, muligens custum fanger. åsså 72 mod DL front.. om jeg får tak i.. synes den er penest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg