Kazzy Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 (endret) Spiller: Pioneer DEH-6900 Bil: Volvo 245 86' Forsterker: Harman Kardon Ca-470 Hei! Har seg sånn at jeg ikkje kjøpte ISO adapter til bilen, så lurte på om jeg kunne dra alle kablene som er i den "lille isoen" i bilen nå og bruke kabelsko til å sette dem på ISOen som fulgte med Spillern http://www.genius-versand.de/shop/images/hama/00062/00062239abb.jpg ? Mvh Endret April 19, 2009 av Kazzy Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Er bare å koble med kabelsko i isokontakten ja. Gjorde dette selv i 740`n jeg hadde. Forsterker må kobles til cdspiller med remoteledning for at den skal skru seg på. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Enn og kjøre mp3-spilleren på cd-spilleren isteden for på forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Fant ut det med mp3 spillern, Må ha styrestrøm:) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Enn og kjøre mp3-spilleren på cd-spilleren isteden for på forsterkeren? Ja, men problemet er at jeg ikke får brukt cd spillern fordi jeg glemte å kjøpe iso adapter, så får ikkje kobla opp cd spillern enda. Så måtte ha en midlertidleg løsning. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Er bare å koble med kabelsko i isokontakten ja. Gjorde dette selv i 740`n jeg hadde.Forsterker må kobles til cdspiller med remoteledning for at den skal skru seg på. ok bra. vanleg slik http://www.carbonize.se/shop/images/13448.jpg ? fekk eit par slike fra skulen, men dei var i feil størelse:/ Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 ok bra. vanleg slik http://www.carbonize.se/shop/images/13448.jpg ? fekk eit par slike fra skulen, men dei var i feil størelse:/ Ja funker med sånne. Selv liker jeg å bruke kontakter som er isolert med plast eller gummi rundt, for å hindre forstyrrelser i lyden og eventuell kortsluttning, men funker å bare isolere med teip rundt kontakten. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Ja funker med sånne. Selv liker jeg å bruke kontakter som er isolert med plast eller gummi rundt, for å hindre forstyrrelser i lyden og eventuell kortsluttning, men funker å bare isolere med teip rundt kontakten. Var slik med plasthette jeg fikk så:) Takker for svar folkens, skal klyppe opp og prøve i morgen:D Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Hvorfor ikke kjøpe iso og koble til... Da slipper du arbeid senere hvis du skal bytte spiller... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Nja men er jo samma koblinger da også så:) Uansett, har fått kobla opp, så nå funker det som faen:D Takker:) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg