Gå til innhold

ang. olje til turboen

Ranger emnet


Heggis

Anbefalte innlegg

holder på og bygger om til turbo på min b230a

men har hørt mye forskjeldig piss om hvor jeg skal ta olja fra(som skal til turboen)

mange har sagt at jeg må borre hull i blokka.. noe jeg ikke har spesielt lyst til....

 

må vel være en plass jeg kan evnt. lage en T kobling?

 

 

nogen så har peiling?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min er det borret og gjenget i blokka... vet ikke om andre muligheter.

 

Eller hvis du tar et T-stykke der oljetrykksbryteren står og fester bryteren i ene enden og slange til turboen i andre enden.

Vet ikke hvordan dette går, men i hvertfall et forslag;)

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Eller hvis du tar et T-stykke der oljetrykksbryteren står og fester bryteren i ene enden og slange til turboen i andre enden.

Vet ikke hvordan dette går, men i hvertfall et forslag;)

 

kjører med det til daglig, så det går fint :) kjøpte t stykke og slanger til turbo hos krb, kosta vl rundt 500 kr for tstykke slange og overganger

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår