høggeren Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Har ringt rudt til de fleste huggerene på sørlandet, samt bildeler.no og sjekket veng. men ingen har fangeren min :S Er en Coupe 89mod. med b4 front(hvertfall panser) har tåkelys og blinklys i fangeren. trenger fanger med festebrakett og allt i hop. hvor kan en få tak i det?? trenge ikke være orginal, kan være styling fanger o.l men må være tåli grei passform. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 norskbildelsenter.no har noe stylingfangere og slikt. Kjøp en RS2 replica fanger. Monterte det på en Audi 90 B3 som jeg bygde om til B4 front. Helt grei passform. Må lage brakettene selv til innfestningen. Går greit om du er litt fingernevnt. De skaffer heeelt sikkert orginalfanger om det er mer ønskelig. Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 kunne skaffe orginal, men den kostet skjorta, og måtte hentes fra tyskland :S de har en rieger rs fanger til bilen der ser jeg, men spørsmålet er om det er feste annordning med, eller om det er vanskeli å få til Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 fant ut at det bare var et skjørt til å lime på org.fanger. men er det ikke flere som hvet om greie sider eller no, hvo jeg kan få kjøpt en replica i så fal?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg