ivers Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Jaja. Sånn endte den turen til Drammen.. Stoppet på følgende steder, på 30 min. 1. Fornebu (Patrulje) 2. Kjelsåsveien (Sivil) 3. Sinsen (Patrulje) 4. Veitvet (Patrulje) 5. Skillebekk (Sivil) 4 ville sjekke på teknisk grunnlag.. Skiltet foran vises jo ikke og jeg kjører med et passe utslitt sommerdekk bak.. (hihi, jeg er dum, jeg veit, men sånn går det når vinterdekka ryker) Sivilbilen trodde den var stjålet pga uorg nøkkel og begynte å bli litt frekk i kjeften... Jau jau.... Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Så sladdevognen er utsatt for polisens vrede? :D Dog imponerende å bli stoppet så mange ganger på en halvtime ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Jeg kjørte den bilen i nesten et år uten å bli stoppet en eneste gang. Til tross for most front/dører/kanal etc....Selv ikke da jeg nesten rygget på politiet på Tryvann ble jeg stoppet :D Med Subaruen ble jeg derimot stoppet seks ganger på fire uker.... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Snuten har enda ikke klart å ta en "rollende stopp" på meg, men de prater mye til meg når jeg står parkert og de kjører forbi... Men jeg kjører pent da, bilen er som regen aldri sett stikke avgåre - greit nok, en å anna forbikjøring, men når man ligger i 50 i 70 sona så blir man forbikjørt.. selv om man er sivil lensmann som puttrer så sakte.. (slapp av, jegh hadde ikke mer enn 70-75 for å peise forbi'n på en lang åpen oversiktlig slette.) Anyway, tror det har mye på kjørestilen å si om man blir stoppa eller ikke.. men såklart en å anna nysgjerrig uniformert patrujebil har prøvd seg, men de har ikke klart å stoppe meg pga trafikksituasjionene som dukket opp da.. (rødt lys, svinge av i t-kryss når de skal snu i kryss osv..) Kjørt Pent! Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg