Gå til innhold

hvem står bak alle overfallsanmeldelser i oslo?

Ranger emnet


DCA

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det å ta inn hvilke som helst av flyktninger er som å spille russisk rullett, hver 6 kan finne på å voldta, drepe eller bli kriminell.

Traumatiserte eller flyktninger med andre holdninger til voldtekt osv, har jo større sjangse for å bli kriminell, uansett hvordan man snur og vender på det. Å gi alle terapitimer trenger ikke bety at alle blir mønsterborgere forde.

 

Skulle vært et system som luket ut alle som var i faresonen for å bli ustabil, før de får fotfeste i landet.

 

 

Skal prisen for å ta inn ustabile flyktingner være at det blir flere voldtekter, drap og vold mot nordmenn, synes jeg vi klarer oss uten

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til Norge er alle de som har fått avslag på søknaden sin, men som ikke kan sendes hjem pga tilstanden i hjemlandet. Krig etc.

I mellomtiden driver de med faenskap her og dreper og voldtar.

Jeg er drittlei av at Norge skal være oppsamlingsplass for all verdens kriminellt pakk. På tide å se litt på regelverket her nå.

Frydet meg stort at han 42-åringen som sto bak masse voldtakter i Oslo mistet statsborgerskapet sitt...oppga at han var homo da han søkte asyl her. BS!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delvis enig!

 

hvor sender man nordmenn som begår kriminale handlinger ?

norge er et land med LIKESTILLING ikke glem det

 

så for en kriminell nordman er hjemmet = fengsel

så hvorfor skal ikke utlendinger der også ? er de ikke gode nokk ?

 

Kriminelle nordmenn er noe "vi" har skylda for sjøl, men kriminelle utlendinger er da for faen ikke vårt problem, er de kriminelle så har de ikke noe her å gjøre så lenge de kommer fra ett annet land, familier der kriminelle holdninger er vanlige bør også sendes tilbake i sin helhet.

 

Jeg mener at vi bure ha en 3. generasjonsregel eller noe slikt, ulovlige handlinger bør føre til utkastelse(sannsynligheten og muligheten er kanskje noe annet), en slik regel som ble håndhevd burde kunne skremme de til å bli lovlydige eller finne seg ett annet land å terrorisere.

Måtte vel gått med noe slikt som du er uønsket i norge, hvor faen elelrs i verden du oppholder deg er ikke vårt problem, byebye !

 

Kan vel nevne såpass at borgervern er det ikke langt unna her omkring nå.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sårt for meg nei, men problemet er at UANSETT hva som skjer her tillands... hvem tror du på?.. kvinnfolket!

 

 

Et hvilket som helst kvinnfolk kan lage så jævlig helvete for et mannfolk ved å bare vifte litt med skjørtet og så etterpå ringe et nr.

 

om dette gjelder voldtekt, vold, ran, barn eller hva det nå er.. så har ikke vi mannfolka en dritt å si!

 

 

som typiske kjendig jegere.. lause kjerringer som blir med kjendiser frivillig, blir så samkjørt så vegga raser og dagen etter anmelder.. så går det par mnd og hu er noen millioner rikere..

 

det er så feigt system!

 

jeg er faktisk ganske enig med deg jeg. Kompis blei anmeldt for å ha feid over ei som ljugde på alderen osv og anmeldt han for voldtekt! Det var ho som hadde lyst på en kjepp, så ender det opp med at ho anmelder han. Vips en langvarig rettsak som sikkert har brutt ned gutten psykisk.

 

Hva f... er det for noe a?! lause kjerring er og blir ekkelt, ÆSJ. Hjelper ikke å se ut som miss universe da gitt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor man skakl filme one nighters;) EVIDENCE BITCH!

 

joa, men det er jo faktisk ulovlig såvidt jeg veit, i hensyn til personvernloven?! mye rare regler så..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og innvandrere(1. gen) som holder på slik bør kunne merkes så man kjenner dem igjen neste gang, sendes ut av landet og nektes opphold i vårt land for evig og alltid, uansett grunn.

 

Ja, vi kunne jo merket dem med en gul stjerne på jakka, kanskje...?

 

Jeg mener man skal straffes i det landet man har gjort noe galt i, men kan man sendes hjem hvis man ikke har lovlig opphold. Har man oppholdstillatelse derimot, er man per definisjon borger av det landet - og kan ikke sendes noe sted, uavhengig av om bestefaren din er fra Somalia, Hawaii eller månen.

 

Er man nordmann og gjør noe galt i Japan, så får du sitte der så lenge de mener du fortjener før du sendes tilbake til Norge. Slik funker det faktisk som regel, og slik bør det også være. Men - det er selvfølgelig viktig å huske på én ting: Er du født i et land, så er du statsborger. Hvordan kan man sende en norsk statsborger ut av landet om han gjør noe galt? Jeg regner med at enhver med sunn fornuft ser at det ikke henger på greip.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kunne jo merket dem med en gul stjerne på jakka, kanskje...?

 

Jeg mener man skal straffes i det landet man har gjort noe galt i, men kan man sendes hjem hvis man ikke har lovlig opphold. Har man oppholdstillatelse derimot, er man per definisjon borger av det landet - og kan ikke sendes noe sted, uavhengig av om bestefaren din er fra Somalia, Hawaii eller månen.

 

Er man nordmann og gjør noe galt i Japan, så får du sitte der så lenge de mener du fortjener før du sendes tilbake til Norge. Slik funker det faktisk som regel, og slik bør det også være. Men - det er selvfølgelig viktig å huske på én ting: Er du født i et land, så er du statsborger. Hvordan kan man sende en norsk statsborger ut av landet om han gjør noe galt? Jeg regner med at enhver med sunn fornuft ser at det ikke henger på greip.

 

:pray

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde hatt strengere straffer i norge da! innenfor gjengmiljøet er det jo faktisk status å sitte bura inn noen år... patetisk!

Skulle 3dobbla fengselsstraffa, skulle sett om de synes det hadde vært noe stas!

 

Kan kanskje ha noe med hvorfor det er så mye kriminalitet.. for enkelt å komme seg unna straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke snakk om å sende ut de som er født her. Er mere de som har oppgitt feilaktige opplysninger når de søkte om opphold eller de som begår straffbare handlinger under eller etter søknaden er ferdigbehandlet.

Jeg synes det burde vært en prøveperiode på 5 år. De som begår alvorlig kriminalitet innenfor dette tidsrommet, bør kastes ut.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kunne jo merket dem med en gul stjerne på jakka, kanskje...?

 

Jeg mener man skal straffes i det landet man har gjort noe galt i, men kan man sendes hjem hvis man ikke har lovlig opphold. Har man oppholdstillatelse derimot, er man per definisjon borger av det landet - og kan ikke sendes noe sted, uavhengig av om bestefaren din er fra Somalia, Hawaii eller månen.

 

Er man nordmann og gjør noe galt i Japan, så får du sitte der så lenge de mener du fortjener før du sendes tilbake til Norge. Slik funker det faktisk som regel, og slik bør det også være. Men - det er selvfølgelig viktig å huske på én ting: Er du født i et land, så er du statsborger. Hvordan kan man sende en norsk statsborger ut av landet om han gjør noe galt? Jeg regner med at enhver med sunn fornuft ser at det ikke henger på greip.

 

Jeg ser dette, og skjønner dette, mener bare at noe må man for faen gjøre, nevnte det vel faktisk også tror jeg, kanskje det ikke skaulle være noen selvfølge å få norsk statsborgeskap ved å være født her, vet jeg er på tynn is, bare irriterer meg så.

Og dere innvandrere, alle generasjoner, har absolutt ikke noe i mot dere, mener bare det at vi har nok kriminelle her fra før av, om vi ikke skal "importere" flere.

 

 

Sterke meninger, men er ikke noe nytt fenomen dette, at det er en stor prosent av innvandrere som virker å synes kriminalitet og vold er greit, kan være ett inntrykk vi får, men topicen sier jo sitt, håper som sagt ingen føler seg støtet av meningene mine.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår