Temur Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Nei, jeg kødder ikke.. En vanlig 240 er stygg ja, men det er noe spesielt med denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Jeg er helt 100% enig!1967 Shelby Mustang GT500 e den nydligaste bilen ^^ Er enig i at en 67 Shelby GT500 er en temmelig flott bil, men nå er ikke det bildet du quotet en Shelby, bare en vanlig Mustang som er ombyggd, der var noen få av desse ombyggde Mustangene Uniqueperformance som fikk Shelby id i et samarbeid med Shelby, men Shelby selv har aldri byggd eller levert den Eleanor utgaven, og det var vel ikke før i 1968 at det kom Ford eller Mustang merker på Shelby utgavene, før det var der ingen merking om Ford eller Mustang på Shelby utgavene, annet enn Shelby sine egne merker og VIN # Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Denne forble dessverre bare et konsept. Ellers så er jeg heeelt enig i Dauer Porschen Så vil jeg legge til denne 3.0CSL Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Chevrolet Corvette C2: Men Mercedes Gwagen... PEN?!:S Er riktignok tidløs og en fin bil, men pen? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonnis Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusgv Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Det kaller jeg fine biler :D Siter Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Ferrari 550/575 Maranello: Aston Martin DB7 Vantage: TVR Tuscan: TVR Cerbera: Alfa Romeo 8C Competizione: Chevrolet Corvette C5: Dodge Viper GTS: Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Veldig mye pent her. Smak kan ikke diskuteres, men Golf 1 og 2 og Mercedes G??? Det er ikke VAKKERT. Det kan være både tøft og i Golf1s tilfelle sjarmerende, men vakkert er det ikke. Gateprostituerte vinner sjelden skjønnhetskonkurranser, men de klarer å vekke habegjær hos enkelte for det. Men her er det skjønnhet det dreier seg om Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 min favoritt: Lamborghini Diablo vt 2001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 NYDELIG! Ferrari F40 Corvette ZR1 med verdens beste programleder forran! Pagani Zonda! Ferrari 599 GTB Novitec Rosso EDT. MANGE andre også, men klarer ikke komme på alt i slengen ;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Mange av mine favoritter som allerede er ramset opp, men her er etpar av mine favoritter som hittil ikke er nevnt.. Ellers kan jeg legge til at jeg liker hot rodder, og en riktig bygget A Ford kan bli riktig så vakker den også. ;) Eller en tidlig 30 talls Chevy for den del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Mye rare oppfatninger av VAKKERT. Vakker er liksom ikke det første ordet som faller meg inn når jeg ser en Stuttkvatro. Ikke Amazon heller for den del. Kanskje man bør lage en ny tråd med de tøffeste bilene, for der er ikke disse helt borte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Enig med Mondeo, ser føre meg at en vakker bil er en bil med myke linjer, ikkje en firkanta kloss... Audi A5 er en vakker bil, ikkje urquattro, men urquattro er tøffast..:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg