Terje23 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Endelig fått meg en Audi:-) Ikke ny, men heller gammal.... Er en A4, avant 1998 TDI, 110 HK, kjørt ett par hundre mil så langt, bilen er ikke ille den. Gått litt langt, men det er servicehefte helt fram til 270000 km. Bilen er godt vedlikeholdt. Nå har den rulla 280000 km. Tror det er en del bil igjen. Eneste som er litt rart med den er drar bra opp til 2500 omdr, men da vil den liksom ikke mer..... Så på luftfilteret, det bør nok byttes.. Noen som har peiling på om det kan være noe annet? Skal få lagt ut bilder av bilen etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Høres veldig bra ut! Gratulerer med Audi :) Kjekke biler! Glder oss til bilder :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg