furiaman Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Lakken på min mod Audi 100 flasser av nesten over alt nå:wonder: Lurer på om dette er en liten svakhet på disse bilene? Lakken flasser rundt listene på dørene, begge fangerne, speilene, + div andre småplasser. Bakfangeren er det som har fått det mest. Vet ikke om lakken på bakfangeren er orginal, men på dørene f.eks ser den orginal ut, siden jeg ser rett på galvaniseringen der. Vil ellers takke audi-fabrikken for å ha galvanisert disse bilene, ellers så har bilen min sett ut som et h****** nå:violin: Legger ut et eksempel: Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Har du det samme som meg da? Er helt likt på min høyre dør forran... Min bakfanger, skulle maskere det for å spraye den falmet plastlisten svart igjen, og se hva som skjedde når maskeringen gikk av igjen... og jeg kan se flere bobler under lakken... IKKE BRA! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 såppas ja:P Jeg har en sprekk i bakfangeren, så der flasser det godt rundt. Også nedenfor bensinpåfyllinga er lakken bort, men det er vell pga bensinsøl. Men i det siste har andre siden av fangeren begynt å flasse og. Begge framdørene mine ser ut som på bildet. Blir frustrert:P I tillegg så har de nedre gummilistene begynt å gå i oppløsning. En har i tillegg ramlet av. Alt dette tilsammen får jo bilen til å se så jævlig ut:( Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Vel.. Det du har lagt ut bilde av er rust, og såklart lakk flasser over rust. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Vel.. Det du har lagt ut bilde av er rust, og såklart lakk flasser over rust. Ja, jeg tror vi vet såppas, men på galvaniserte karrosseri skal ikke slik skje egentlig, men det kan hende at galvaniseringen har sprekt muligens. Jeg snakket med en som lakkerer biler på Audi i Kristiansand, han sa at det var ikke noe Audi kunne legge ut for pga alderen av bilen, hadde vært greit hvis den hadde vært under 10 år sa de.. så da blir det vell lakkering i polen for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 At lakken flasser av rundt dørlister,er nok et kjent problem på disse ja.Jeg har hatt 5 stykker av Audi 100 gjennom tiden,og samtlige har lakken flasset av der..Men at lakken har sluppet på andre steder,har ikke jeg vært borti ivertfall. at dem flasser akkurat ved listene,kommer vel av at listene ligger å beveger seg mot lakken vil jeg tro... Et annet kjent kosmetisk problem,er vel disse nedre dørlistene som spriker som ei våryr kjærring ettervært :D Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 At lakken flasser av rundt dørlister,er nok et kjent problem på disse ja.Jeg har hatt 5 stykker av Audi 100 gjennom tiden,og samtlige har lakken flasset av der..Men at lakken har sluppet på andre steder,har ikke jeg vært borti ivertfall. at dem flasser akkurat ved listene,kommer vel av at listene ligger å beveger seg mot lakken vil jeg tro... Et annet kjent kosmetisk problem,er vel disse nedre dørlistene som spriker som ei våryr kjærring ettervært :D Hehe ja gummilistene mine er våryre ja:P jaja jeg har litt å pusle med til sommern iallefall:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg